ملاقات ظریف و همتای عراقی در ترکیه

به گزارش مرد کوچک، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا در ترکیه به سر می برد، عصر امروز با همتای عراقی خود ملاقات و با وی در مورد همکاری های اقتصاد دوجانبه و منطقه ای گفتگو کرد.

ملاقات ظریف و همتای عراقی در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه اقساطی در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا، در ترکیه حضور دارد، عصر پنج شنبه با فواد حسین وزیر امور خارجه عراق دیدار و مصاحبه کرد .

در این دیدار، ظریف ضمن ابراز خوشحالی از توافقات مربوط به همکاری های ریلی شلمچه-بصره، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه همکاری های مالی دو کشور تاکید نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان با یادآوری لزوم افزایش همکاری های منطقه ای کشورهای همسایه در برقراری امنیت منطقه ای، از شروع مذاکرات امنیتی منطقه ای استقبال نمود.

وزیر امور خارجه عراق نیز در این دیدار ، ضمن سازنده خواندن همکاری های مالی دو کشور ایران و عراق ، از مساعدتهای جمهوری اسلامی ایران در توسعه این همکاری ها قدردانی کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1662

به "ملاقات ظریف و همتای عراقی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات ظریف و همتای عراقی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید