دبیر فدراسیون ناشنوایان: امیدوارم برای اعزام به مسابقات جهانی مشکل اقتصادی دردسرساز نشود

به گزارش مرد کوچک، دبیر فدراسیون ناشنوایان گفت: تمام کوشش مان بر این است تا مسائل اقتصادی مانع اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رده سنی جوانان به مسابقات جهانی تایلند نشود.

دبیر فدراسیون ناشنوایان: امیدوارم برای اعزام به مسابقات جهانی مشکل اقتصادی دردسرساز نشود

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

مهران تیشه گران در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امسال به دلیل این که رقابت های مهمی چون المپیک ناشنوایان را داشتیم، قبل از حضور در این رقابتها 50 درصد از بودجه خود را که مبلغ یک میلیارد بود، از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم و توانستیم حضور پررنگی در المپیک ناشنوایان داشته باشیم. بعد از المپیک تا به امروز هنوز نتوانسته ایم بودجه باقی مانده خود را از وزارت ورزش دریافت کنیم و در حال حاضر از نظر اقتصادی شرایط خوبی نداریم. امیدوارم وزارت ورزش هر چه سریع تر یک میلیارد باقی مانده از بودجه امسال فدراسیون را پرداخت کند تا برای امور فدراسیون و پرداختن به رشته های مختلف و همچنین برای اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات جهانی تایلند مسئله ای نداشته باشیم.

وی گفت: برای آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان تا به امروز پنج مرحله اردو در تهران و اصفهان به سرمربیگری حسین شمس برپا شده و اکنون ششمین اردو در اصفهان در حال برگزاری است. امیدوارم مسائل اقتصادی مانعی برای اعزام این تیم به مسابقات جهانی نگردد.

تیشه گران زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی تایلند در رده سنی جوانان زیر 18 سال را دوم آذر عنوان نمود و اضافه نمود: تیم ملی در قالب 12 ورزشکار، 10 نفر کادر فنی وهمراه 29 آبان راهی بانکوک تایلند می گردد که دو نفر از نفرات اعزامی قرار است در کنگره جهانی فوتبال ناشنوایان و انتخابات هیئت رئیسه آن شرکت نمایند. رقابت ها از یکم آذر شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. البته این تیم چون برای اولین بار به مسابقات جهانی اعزام می گردد، هیچ شناختی نسبت به حریفان جهانی نداریم و دقیقا نمی دانیم در تایلند چه شرایطی در فوتسال جوانان خواهیم داشت.

دبیر فدراسیون ناشنوایان هم چنین از برگزاری انتخابات اعضای هیات رییسه فوتبال ناشنوایان در تایلند اطلاع داد و اعلام نمود: همزمان با برگزاری مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان در تایلند، کنگره انتخابات اعضای هیات رییسه و هیات اجرایی فوتبال ناشنوایان نیز آذرماه در تایلند برگزار خواهد شد که علیرضا بسیح کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای شرکت در انتخابات اعضای هیات اجرایی فوتبال ناشنوایان به عنوان تنها کاندیدا از ایران در این انتخابات حضور خواهد داشت.

وی در انتها پیرامون یکسان سازی پاداش ورزشکاران ناشنوا با ورزشکاران پاراالمپیکی گفت: پیگیر این مساله به وسیله پزشکیان نایب رییس مجلس هستیم، امیدوارم تا انتها سال و قبل از برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران، مساله همسان سازی پاداش ورزشکاران ناشنوا در مجلس توسط رییس جمهور مصوب گردد تا حقوق این ورزشکاران پایمال نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 621

به "دبیر فدراسیون ناشنوایان: امیدوارم برای اعزام به مسابقات جهانی مشکل اقتصادی دردسرساز نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون ناشنوایان: امیدوارم برای اعزام به مسابقات جهانی مشکل اقتصادی دردسرساز نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید