سازمان لیگ پاسخ داد: آقای آذری! ذوب آهن بدهکار است نه طلبکار

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، سعید آذری در اظهاراتش در رسانه ها گفت رئیس سازمان لیگ درآمدهای ما از تبلیغات محیطی را پرداخت کند تا بتوانیم ورزشگاهمان را آماده کنیم. این در حالی است که سازمان لیگ همیشه با تمامی باشگاه ها تعاملی مثبت و سازنده داشته و نگاهی یکسان به تمامی باشگاه ها دارد. تقسیم درآمدهای تبلیغات محیطی فوتبال نیز بر همین اساس بین باشگاه ها انجام می گردد و هیچ باشگاهی از باشگاه دیگر مبلغ بیشتری دریافت نکرده است. براساس اسناد موجود در بخش اقتصادی سازمان لیگ فوتبال ایران باشگاه ذوب آهن، نه تنها طلبی از این سازمان ندارد بلکه بدهکار هم است. لذا قرار نیست کسری بودجه چند میلیارد تومانی ذوب آهن را سازمان لیگ جبران کند.

سازمان لیگ پاسخ داد: آقای آذری! ذوب آهن بدهکار است نه طلبکار

از سویی دیگر طبق مصوبات شورای امنیت کشور تمامی باشگاه ها باید الزامات ایمنی و امنیتی را در استادیوم های خانگی خود برای شرایط بهتر و مطلوب تر برگزاری مسابقات آماده کنند که باشگاه ذوب آهن نیز در بحث تجهیز استادیوم ها از سایر باشگاه ها مستثنی نیست. اینکه مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مدعی هستند چون مسابقات لیگ قهرمانان را در استادیوم فولادشهر اصفهان برگزار کردند پس این استادیوم تمامی الزامات مورد نظر را دارد نیز نوعی فرافکنی است زیرا برگزاری مسابقات در استادیوم فولادشهر نیز با همکاری فدراسیون فوتبال و تعامل مثبت با کنفدراسیون فوتبال آسیا میسر شد. همانگونه که این مسابقات در استادیوم های شهر قدس، پاس قوامین تهران و استادیوم های دیگر انجام شد اما اکنون این استادیوم ها نیز ملزم به ایجاد الزامات ایمنی و امنیتی مورد نظر مسئولان بالادستی هستند و بدون ایجاد الزامات و بخصوص فروش بلیت الکترونیکی، نصب دوربین و شماره گذاری جایگاه ها نمی توانند در این استادیوم ها مسابقه برگزار کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفته اند ظرف مدت 10-12 روز معجزه ای رخ نخواهد داد! که این صحبت ایشان برای تجهیز استادیوم ها مایه تعجب افکار عمومی است زیرا سازمان لیگ فوتبال ایران بیش از 2 ماه است که بر اجرایی شدن الزامات مورد نظر شورای امنیت کشور در استادیوم ها به باشگاه ها توصیه های لازم را انجام داده است که اکثر استادیوم های لیگ برتر اقدامات بزرگی انجام داده اند تعدادی از آنها که حتی در ابتدا شرایط بدتری نسبت به استادیوم ذوب آهن داشته اند در هفته اول لیگ برتر میزبان مسابقه می باشند واکثریت هم در هفته دوم مسابقات آمادگی کامل برگزاری مسابقات را دارند.

جناب آذری هم در بعضی جلسات در وزارت ورزش حضور داشتند و اگر ایشان بعد از دو ماه به یکباره یادش آمده که اقدام های مورد نظر را انجام نداده بحث دیگری است. بنابراین باشگاه ذوب آهن تا زمانیکه الزامات مورد نظر را در استادیوم فولادشهر ایجاد نکند، مانند بعضی تیم ها که استادیوم های آنها آماده نیستند، نمی تواند در این استادیوم به میدان برود و میزبان حریفان خود در لیگ برتر باشد زیرا سازمان لیگ قوانین را برای همه باشگاه ها لازم الاجرا می داند و استثنایی هم قائل نخواهد شد. سازمان لیگ هم در پرداخت حق تبلیغات محیطی و همچنین برگزاری مسابقات در استادیوم های استاندارد که الزامات را ایجاد کرده اند نمی تواند تبعیضی بین باشگاه ذوب آهن و سایر باشگاه ها قائل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 262

به "سازمان لیگ پاسخ داد: آقای آذری! ذوب آهن بدهکار است نه طلبکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ پاسخ داد: آقای آذری! ذوب آهن بدهکار است نه طلبکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید