تقدیر از تخریب پاساژ توحید

به گزارش مرد کوچک، رئیس کمیته بودجه و نظارت اقتصادی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تخریب پاساژ توحید در منطقه 19 واکنش نشان داد.

تقدیر از تخریب پاساژ توحید

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت اقتصادی شورای شهر تهران در صحن علنی شورا طی تذکری گفت: در روز های گذشته شاهد اقدام برای تخریب و سپس شروع نوسازی پاساژ تجاری توحید در منطقه 19 بودیم که به منظور تأمین امنیت اقتصادی و جانی شهروندان و برطرف مخاطرات احتاقتصادی و نیز گره های ترافیکی منطقه صورت پذیرفت.

وی اضافه نمود: بازگشایی معبر مهم خیابان شکوفه در منطقه 19 بعد از 30 سال انتظار و با تخریب این پاساژ ضمن آنکه از وقوع اتفاقات مشابه ساختمان پلاسکو و کلینیک سینا مهر شمیران پیشگیری نموده با عقب نشینی پاساژ جدید گره ترافیکی این معبر به کل برطرف می گردد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم سرمایه گذاری توضیح داد: جالب اینکه همه این اقدامات کاملاً با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده و کل فرایند تخریب و نوسازی هیچ گونه بار مضاعفی بر مدیریت شهری نداشته است.

فراهانی خطاب به شهردار تهران اضافه نمود: ضمن تشکر از اقدام ارزشمند منطقه 19 و حمایت های جنابعالی خواهشمندم دستور فرمائید با توجه به اقدامات در سایر مناطق و شرکت های شهرداری جلب مشارکت و سرمایه گذاری با تفویض اختیار جلب و انعقاد قرارداد های سرمایه گذاری به مناطق و نیز مولدسازی دارایی ها و املاک به منظور تسریع در پیشرفت پروژه شهر های اقدام شایسته صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1093

به "تقدیر از تخریب پاساژ توحید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از تخریب پاساژ توحید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید