30 پیشنهاد خرید هدیه برای خانم ها (به بهانه شب یلدا)

به گزارش مرد کوچک، افرادی در زندگیمان وجود دارند که همیشه مایه دلگرمی هستند و حضورشان به زندگی روزمره مان رنگ و بوی دیگری می بخشد. افرادی که همواره و در هر شرایطی در کنارمان هستند و پابه پای ما مسیر زندگی را قدم می زنند. افرادی که دوستمان دارند و دوستشان داریم. برای کادو دادن از هیچ فرصتی دریغ نکنید؛ چون همه خانم ها با هدیه دریافت خوشحال می شوند، هر چقدر هم که سخت گیر و مشکل پسند باشند. قبول داریم که خریدن هدیه برای خانم ها ممکن است به همان اندازه که جذاب است، مشکل هم باشد. هزینه و سلیقه فرد مقابل از نکات مهمی هستند که به هنگام خرید باید مدنظر قرار داد. شاید هدیه مناسب از دید برخی یک شاخه گل باشد و برخی هدیه گران قیمت با تزئینات و روبان پیچی خاص دوست داشته باشند. در این شرایط انتخاب هدیه بدون همفکری و مشورت با دیگران امکان پذیر نخواهد بود. مخصوصا اگر بدانید آن ها هم قرار است برای شما هدیه ای بگیرند؛ آن زمان است که استرس به سراغ تان می آید و انتخاب برای تان سخت می گردد. اگر به مناسبت شب یلدا، عید نوروز یا هر مناسبت دیگری قصد هدیه دادن به همسر، دوست یا دختر خود را دارید؛ ما اینجا هستیم که به شما یاری کنیم یک هدیه خاص برای خانم ها را در کمترین زمان پیدا کنید. اگر دنبال هدیه لوکس برای خانم ها هستید ما لیستی از 30 پیشنهاد هدیه روز زن و هدیه تولد برای خانم ها آماده نموده ایم. پس حتما این راهنمای خرید هدیه برای خانم ها را بخوانید.

30 پیشنهاد خرید هدیه برای خانم ها (به بهانه شب یلدا)

لوازم ورزشی

هدیه ای که خانم های ورزشکار را بیش از هر چیز خوشحال می نماید. لوازم ورزشی جذاب و پرکاربرد است. کافی ست بدانید به چه ورزشی علاقه دارند و به سراغ لوازم آن ورزش بروید. در گروه لوازم ورزشی فروشگاه خبرنگاران شما انتخاب های زیادی دارید مانند،،،، و غیره. حتی می توانید با هدیه دادن لوازم ورزشی به کسانی که ورزش نمی نمایند، آن ها را به ورزش کردن تشویق کنید. هدیه های پیشنهادی ما به شما یک دمبل 3 کیلوگرمی جذاب برای انواع ورزش های هوازی و بدن سازی و یک زیرانداز ورزشی جذاب برای ورزش یوگا، پیلاتس، باراسل و دیگر ورزش هایی که به مت یا زیرانداز ورزشی احتیاج دارند.

گجت پوشیدنی

گجت های پوشیدنی به دلیل کاربردی و جذاب بودن شان، بین خانم ها و آقایان بسیار جذاب گشته اند. ضربان قلب، مسافت طی گشته و تعداد گام های شما را اندازه گیری می نمایند و علاوه بر آن توسط بلوتوث به گوشی شما متصل می شوند و می توانند تماس ها و پیامک های دریافتی را هم به شما اعلام نمایند. این مچ بندها می توانند یک انتخاب هوشمندانه برای هدیه به خانم ها باشند و خانم های علاقه مند به تکنولوژی را واقعا تحت تاثیر قرار دهند. از طرفی هم قیمت مناسب تری نسبت به ساعت های هوشمند دارند. پیشنهاد ما به شما مچ بند هوشمند جذاب فیت بیت Alta Special Edition و مچ بند هوشمند معروف شیائومی مدل Mi Band 2 است.

دوربین عکاسی

خیلی از خانم ها هم عاشق عکاسی هستند و عکاسی با موبایل آن ها راضی نمی نماید. برای تشویق خانم ها و دخترخانم هایی که تازگی به عکاسی علاقه مند گشته اند، می توانید یک دوربین عکاسی دیجیتال هدیه بگیرید، اما در میان انواع فروشگاه خبرنگاران به جز انواع دوربین های DSLR و کامپکت، دوربین های چاپ فوری هم وجود دارد. این دوربین های مینیمال و جذاب می توانند یک هدیه خاص برای خانم ها باشد تا با آن ها خاطرات خاص و دوست داشتنی خودشان را ثبت نمایند. پیشنهاد ما برای خرید دوربین عکاسی به عنوان هدیه برای خانم هایی دوست دارند حرفه ای عکاسی نمایند، یک دوربین دیجیتال کانن به همراه لنز 55-18 است و برای خانم هایی که عاشق عکس های لوموگرافی نوستالژی هستند، دوربین چاپ سریع لوموگرافی مدل Yangon است.

لوازم جانبی دیجیتال

گشت و گذار در اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث می گردد که در طول روز شارژ موبایل ها خیلی زودتر از چیزی که انتظار داریم تمام گردد. به همین دلیل است که پاوربانک یا شارژر همراه تبدیل به یک هدیه عالی از طرف شما می گردد. اگر می خواهید یک برای خانم ها هدیه بگیرید، بسیار مهم است که بدانید پاوربانک باید کوچک و سبک با ظاهری زیبا و ظریف باشد. میزان شارژدهی و کاربردی بودن پاوربانک قطعا برایشان مهم است، اما خانم ها پاوربانک های سنگین با طراحی های ضخمت دوست ندارند و ترجیح می دهند یک پاوربانک ظریف و سبک در کیف شان بگذارند. برای هدیه به خانم ها ما دو پاوربانک با این معینات به شما معرفی می کنیم؛ پاوربانک معروف شیائومی مدل Mi Power Bank با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت و پاوربانک میلی با ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعت که هر دو جزو پرفروش ترین پاوربانک های خبرنگاران است.

لوازم شخصی برقی

خانم ها به لوازم شخصی برقی خود خیلی اهمیت می دهند، چون تقریبا هر روز از آن ها استفاده می نمایند. منظور از لوازم شخصی برقی سشوار، بیگودی،، لوازم اصلاح مو و ابزار مراقبت از پوست است. خانم ها همیشه از این که جدیدترین و بهترین مدل این محصولات را داشته باشند خوشحال می شوند. برای مثال شما می توانید یک جدید و قدرتمند یا یک دستگاه برای حالت دادن موهای لخت برایشان هدیه بگیرید. شاید بهترین هدیه تولد برای خانم ها یک دستگاه بیگودی یا فر نماینده باشد که با آن بتوانند موهای لخت و بی حالت خود را فر نمایند. دو مورد از بهترین و پرفروش ترین لوازم شخصی برقی خانم ها عبارتند از فرنماینده مو مک استایلر مدل MC-2380 و سشوار سورکر مدل DW-7281.

لوازم آرایش چشم و ابرو

بین انواع هدیه جذاب و خاص برای خانم ها یک هدیه هیچ وقت محبوبیت خود را از دست نمی دهد و آن هم لوازم آرایش است. لوازم آرایش مرغوب و با کیفیت که که بتوانند با خیال راحت از آن روی چشم های زیبای شان استفاده نمایند. ممکن است برای خرید اینترنتی هدیه تولد برای خانم ها و دخترخانم های جوان با گزینه های زیادی روبه رو شوید و اطلاعات زیادی در مورد برندها و مدل ها نداشته باشید. به همین دلیل ما 2 پیشنهاد برای شما داریم که از پرفروش ترین و محبوب ترین هستند. اولی ریمل بلند نماینده و فر نماینده معروف میبلین سری Push Up Angel مدل Very Black است و دومی که چشم ها را گربه ای زیبا می نماید، خط چشم ماژیکی لورآل مدل Superstar است.

لوازم آرایش لب

همان طور که گفتیم خانم ها همه وقتی که لوازم آرایش هدیه می گیرند خوشحال می شوند، خصوصا اگر این هدیه یک خوش رنگ باشد. پرطرفدارترین رنگ های رژ لب، رژ لب قرمز است. از تن های رنگی تیره و گرم مثل زرشکی و آلبالویی تا قرمزهای روشن تر. برای خرید رژ لب برای خانم ها باید به رنگ پوست و نوع آرایشی که معمولا استفاده می نمایند توجه کنید. پیشنهاد ما به شما دو رژ لب قرمز محبوب است که یکی رژ لب قرمز تیره و مات لورال است که مایع بوده و برس بسیار حرفه ای دارد و دیگری رژ لب قرمز کلاسیک بورژواست که کمی براق است و جلوه زیبایی به لب ها می دهد.

زیورآلات

اگر به دنبال یک هدیه لوکس برای خانم ها می گشت، یک گردنبد یا حتی بهتر یک می تواند حسابی چشم گیر باشد. اگر مناسبت خاصی در پیش نیست یا اگر قصد ندارید که زیاد هزینه کنید، می توانید بین زیورآلات غیر طلا و بدلی، گزینه های خیلی شیک و جذابی پیدا کنید که با سنگ ها و مرواریدهای زیبا تزیین گشته اند. فقط قبل از خرید، مطمئن شوید که به فلز خاصی حساسیت نداشته باشند. می توانید از میان مدل های مختلف ست و نیم ست زیبا و جدید دیدن کنید و زیباترین را برای خانم جذابی که می شناسید بخرید. پیشنهاد ما برای خرید ست و نیم ست برای خانم های جوان عبارت اند از نیم ست نقره زیندکو مدل W26 و ست کامل مون لایت کد S1009.

عطر

اگر بخواهید به سراغ مطمئن ترین هدیه برای خانم ها برویم، را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر عطر کسی که دوست دارید را بو نموده باشید، حتما می دانید که چه نوع عطری را می پسندند. عطر شیرین و خنک دوست دارند یا عطر تلخ با بوی گرم؟ شاید انتخاب برای شما کار سختی باشد و ندانید که چه رایحه ای دوست دارند، به همین دلیل ما دو تا از پرفروش ترین عطرهای زنانه گروه عطر و ادکلن خبرنگاران را به شما معرفی می کنیم که تقریبا مورد پسند اکثر خانم هاست و لبته قیمت مناسبی دارند. عطر اول عطر زنانه آنتونیو باندراس مدل Blue است که بوی خنک و شیرینی دارد و ادوپرفیوم زنانه پاریس مدل Fleur De Soie است که بوی گرم و شیرینی دارد.

ساعت مچی

معمولا ساعت مچی انتخاب افرادی است که به دنبال هدیه لوکس برای خانم ها هستند. را معمولا برای هدیه سالگرد ازدواج یا هدیه تولد برای خانم ها می خرند که به نوع خود جزو هدیه های جذاب محسوب می گردد. در میان تمام برندهای مختلف ساعت مچی، قیمت های مختلفی هم وجود دارد که با توجه به بودجه ای که دارید، شاید بخواهید در نظر بگیرید. اگر قصد خرید هدیه برای مناسبت خاصی را دارید بهتر است که کمی بیشتر هزینه کنید و یک ساعت شیک و رسمی بخرید. اما اگر به دنبال یک هدیه ارزان قیمت برای خانم ها هستید، مسئله ای نیست و باز هم می توانید یک ساعت مچی زیبا پیدا کنید. از این رو ما از میان انواع ساعت مچی دو نوع ساعت با دو قیمت متفاوت به شما پیشنهاد می دهیم. ساعت مچی گران قیمت ما برند محبوب جاست کاوالی است و ساعت مچی ارزان قیمت اما زیبایی که به شما پیشنهاد می کنیم از برند پرایمر است.

آویز ساعت

اگر می خواهید یک هدیه بامزه و قشنگ به یک خانم جوان بدهید که نه آنقدر کوچک باشد که به چشم نیاید و نه چندان تجملی، می توانید نگاهی به آویزهای ساعت بیندازید. آویز ساعت جزو زیورآلات کوچکی به شمار می رود که شاید به تنهایی جلوه خاصی نداشته باشد اما همین زنجیر ظریف، زیبایی ساعت را دوچندان می نماید. اگر مناسبت خاصی درپیش باشد یا بخواهید یک هدیه ارزشمند و ماندگار به یک خانم بدهید، که هروقت به ساعتش نگاه می نماید یاد شما بیافتد، آویز ساعت طلا بهترین گزینه است. اگر هم بخواهید یک هدیه صرفا به رسم یادبود و دوستی به یک دخترخانم زیبا بدهید، می توانید آویز ساعت بدل انتخاب کنید که آن هم در نوع خود بسیار زیباست. پیشنهاد ما به شما یک آویز ساعت طلا با یک سنگ قرمز و طرح قلب و یک آویز ساعت بدل به شکل یک دانه برف طلائی است.

دکوراتیو

اگر به دنبال یک انتخاب ساده برای هدیه روز زن برای همسر یا فرد مهمی در زندگی خود هستید، انتخاب های خوبی هستند. لوازم دکوراتیو در هرکجای خانه قابل استفاده هستند و خیلی ساده می توان یک ظرف، یک آینه مدرن، یک رومیزی، یک تابلوی نقاشی یا یک جعبه موزیکال با موسیقی خاطره انگیز پیدا کرد که به هر مناسبتی به آن ها هدیه داد. با توجه به انتخابات زیادی که دارید، لازمه ابتدا بودجه ای که درنظر دارید را معین کنید. هدیه ای که انتخاب می کنید می تواند صرفا خاطره انگیز باشد، یا اینکه کاربردی و شیک برای زیباتر کردن خانه. پیشنهاد ما برای دسته اول یک جعبه موزیکال زیبا و دوست داشتنی است و برای دسته دوم یک آینه شیک و مدرن که زیبایی اتاق را دوچندان می نماید.

صنایع دستی

هدیه شما می تواند کار دست یک هنرمند باشد. بسیار ارزشمندند و هدیه دادن آن ها علاوه بر خوشحال کردن یک خانم، حمایت از یک یا چندین هنرمند است. با شنیدن اسم صنایع دستی ممکن است فقط یاد لوازم دکوری سنتی بیافتید، اما امروزه صنایع دستی مدرن با طراحی های خاص هم داریم که شامل گلدان ها، محصولات چرمی، لوازم دکوری فلزی، تابلو، لوازم سرامیکی و غیره می گردد. بهترین هدیه برای خانم ها از طرف شما می تواند یکی از محصولات صنایع دستی سنتی جذاب ایرانی مثل سوزن دوزی، میناکاری، ظروف مسی و غیره، یا از صنایع دستی مدرن و جذاب امروزی باشد. ما دو پیشنهاد هدیه برای خانم های علاقه مند به صنایع دستی داریم. یک گلدان مدرن ساخته گشته با ترکیبی از شیشه و فلز و یک رومیزی پته دوزی ایرانی جذاب.

کیف و کوله

برای کسانی که می خواهند یک هدیه کاربردی برای یک خانم بخرند، که بتواند هر روز از آن استفاده نمایند و واقعا به کارش بیاید، گزینه خوبیست. خانم ها هر روز از کیف استفاده می نمایند پس یک کیف نو همیشه خوشحال شان می نماید. باتوجه به سبک لباس پوشیدن و نوع استفاده ای که آن خانم از کیف می نماید، انتخاب شما می تواند، کیف دستی مهمانی، کیف رودوشی یا کوله برای استفاده روزمره باشد. پیشنهاد ما برای خرید کیف زنانه، یک کوله پشتی خوش رنگ و ساده برای خانم های جوان تر و یک کیف دستی شیک برای مهمانی هاست.

پابند

یکی دیگر از زیورآلات جذاب برای خانم های جوان، پابند است. یک زیور قدیمی برای زیبای بخشیدن به پاهای خانم ها است که همچنان طرفدارهای زیادی دارد. پابندها طرح ها و جنس های متنوعی دارند. پابندهای طلا، نقره، بدل یا پارچه با هر بودجه ای متناسب هستند. پابند جزو زیورآلات خاص محسوب می گردد و از این رو می تواند انتخاب خوبی به عنوان یک هدیه خاص برای خانم ها باشد. می توانید این پابند شیک با زنجیر رزگلد و سنگ های قرمز را برای یک فرد بسیار خاص هدیه بگیرید، یا یک پابند اسپرت و دخترانه که با صدف و الیاف نخی ساخته گشته است.

بهترین راه برای خرید یک هدیه خاص برای خانم ها!

در اینجا لیستی از 15 هدیه جذاب برای خانم ها تهیه نموده ایم که هر کدام از آن ها می تواند هدیه ای از طرف شما برای همسر، دختر، خواهر یا دوست تان باشد. این لیست با توجه به سلیقه و احتیاج خانم های جوان طراحی گشته و شامل انواع لوازم آرایش، لوازم دکوری، لوازم جانبی ورزشی، صنایع دستی و غیره می گردد. چه به دنبال هدیه تولد برای خانم ها باشید و چه بخواهید با یک هدیه روز زن را به او تبریک بگویید این راهنمای خرید هدیه برای خانم ها شما را سربلند خواهد نمود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 47

به "30 پیشنهاد خرید هدیه برای خانم ها (به بهانه شب یلدا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 پیشنهاد خرید هدیه برای خانم ها (به بهانه شب یلدا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید