2000 میلیارد تومان طرح گردشگری در اردبیل اجرا می گردد

به گزارش مرد کوچک، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی هم اکنون بیش از 2 هزار میلیارد تومان پروژه و طرح گردشگری در حال انجام است.

2000 میلیارد تومان طرح گردشگری در اردبیل اجرا می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، کریم حاجی زاده پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از فعالان صنعت گردشگری استان اردبیل در سرعین با اشاره به کسب مقامهای ملی و بین المللی این استان با وجود مسائل اقتصادی دولت و کمبود اعتبار گفت: استان اردبیل در بخش خلاقیت و نوآوری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و در بخش طراحی غرفه و محتوی نمایشگاه بین المللی جمهوری آذربایجان پیروز به کسب رتبه نخست شده است.

وی استانداردسازی بیش از 20 مرکز اقامتی استان و برگزاری 18 دوره آموزشی کوتاه مدت برای مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری و سه دوره آموزشی مدیریت دفاتر خدمات مسافرتی را یادآور شد و گفت: استان اردبیل دارای 12 آژانس خدمات مسافرتی در ابتدای دولت یازدهم بود که هم اکنون در سه سال به رقم 35 آژانس خدمات مسافرتی رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه نمود: با وجود شرایط نامناسب اقتصادی دولت اما با کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی هم اکنون بیش از 2 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه گردشگری در حال اجرا است که امیدواریم پس از تکمیل این زیرساخت ها شاهد توسعه چشمگیر گردشگری استان باشیم.

حاجی زاده با بیان اینکه بازارسازی وظیفه ذاتی دولت است که مقدمات آن از سال گذشته شروع شده و در حال حاضر برحسب میزان اقتصادی دولت به جلو می رود، توضیح داد: جلب مشتری توسط سرمایه گذاران مستلزم شناسانده شدن استان اردبیل در مقیاس ملی و جهانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بازاریابی را به طور کامل مربوط به بخش خصوصی دانست و اعلام کرد: ارتقاء بهره وری منطقی و مناسب از وضع موجود و آموزش و بکارگیری نیروهای متخصص در تأسیسات گردشگری با هدف نزدیک شدن به استانداردهای جهانی امری ضروری بوده و باید مورد توجه باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 706

به "2000 میلیارد تومان طرح گردشگری در اردبیل اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2000 میلیارد تومان طرح گردشگری در اردبیل اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید