یک کامیون کامل از کارت های گرافیک EVGA RTX دزدیده شد

به گزارش مرد کوچک، فعلا در بازه زمانی هستیم که کمبود جهانی تراشه وجود دارد. حتی شرکت های بزرگ هم به زحمت افتاده اند. در این میان گیمرها و آنهایی که محتاج پی سی های با مقدار عملکرد بالا هستند، بیشتر مشکل را حس می نمایند. اما به این دشواری، باید سرقت یک محموله کامل کارت گرافیک را اضافه کنید!

یک کامیون کامل از کارت های گرافیک EVGA RTX دزدیده شد

بر اساس نوشته ای در یک فوروم که به وسیله مدیر محصول EVGA -جیکوب فریمن- منتشر شده، به تازگی سارقان یک کامیون کامل از کارت های گرافیکی EVGA RTX سری 30 را دزدیده اند.

کارت های گرافیکی در زمان سرقت از سانفرانسیسکو به مرکز توزیع EVGA در جنوب کالیفرنیا در حال انتقال بودند و هنوز معین نیست که چه تعداد کارت دزدیده شده.

فریمن نوشته است که اگر فکر می کنید ممکن است کارتی تهیه نموده باشید که در واقع مال دزدید است، می توانید با وارد کردن شماره سریال کارت خود در صفحه شرایط گارانتی EVGA از آن آگاه شوید. بعلاوه می توانید با کوشش برای ثبت کارت خود در بخش محصولات همین کار را بکنید.

این پست به کاربران هشدار می دهد که خرید یا دریافت کالا های دزدیده شده و بعلاوه پنهان کردن، فروش یا یاری به این کارها، همه از نظر حقوقی تصرف دارایی غیرقانونی محسوب می شوند. EVGA بعلاوه می گوید که هیچ ضمانتی برای ارتقای کارت های دزدیده شده را ثبت یا تضمین نمی کند.

فریمن به علت تحقیقات در جریان پلیس نتوانست جزئیات بیشتری در خصوص سرقت کامیون بدهد، با این حال، او در ایمیلی گفت: اگر کاربر سؤالی داشت، از او می خواهیم با ما با نشانی ایمیل [email protected] تماس بگیرد.

این اولین بار نیست که محموله بزرگی از کارت های گرافیک به سرقت می رود و متأسفانه احتمالا آخرین بار هم نیست. در انتها سال 2020،حدود 340000 دلار GeForce RTX 3090s از کارخانه MSI در چین به سرقت رفت. کارت های گرافیک به هدف اصلی برای سارقان تبدیل شده اند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1862

به "یک کامیون کامل از کارت های گرافیک EVGA RTX دزدیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کامیون کامل از کارت های گرافیک EVGA RTX دزدیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید