گیلانغرب مرکز راه اندازی ورزش های آبی و آموزش قایقرانی می گردد

به گزارش مرد کوچک، معاون وزیر ورزش و جوانان از انتخاب شهرستان گیلانغرب برای راه اندازی ورزش های آبی و آموزش قایقرانی در کرمانشاه خبرداد.

گیلانغرب مرکز راه اندازی ورزش های آبی و آموزش قایقرانی می گردد

به گزارش خبرنگاران منطقه کرمانشاه، محمدرضا داورزنی که برای شرکت در اجلاس سالیانه رؤسای فدراسیون های صبح امروز (24 بهمن) وارد کرمانشاه شده، به مناطق زلزله زده این استان سفر کرد. وی در سفر به شهرستان گیلانغرب بازدیدی از دریاچه سراب گیلانغرب داشت و با اشاره به ظرفیت های این دریاچه برای راه اندازی ورزش های آبی و آموزش قایقرانی، بیان کرد: این دریاچه می تواند محلی برای تمرین تیم های ملی قایقرانی باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان در ادامه این سفر آموزشگاه و باشگاه پرورش اندام شهرستان گیلانغرب را افتتاح کرد. این مجموعه ورزشی مجهز به امکانات و تجهیزات حرفه ای و جهانی روز است و در چهار رشته پرورش اندام، پاورلیفتینگ، ایروبیک و هوازی با ظرفیت تمرینی روزانه 200 نفر در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارد. برای تجهیز این مرکز ورزشی به امکانات روز بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

داورزنی در سرانجام سفر به شهرستان گیلانغرب گفت: مجوز واگذاری امتیاز حضور تیم والیبال شهرستان گیلانغرب در زیرگروه لیگ دسته دوم کشور توسط وزارت ورزش و جوانان صادر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 149

به "گیلانغرب مرکز راه اندازی ورزش های آبی و آموزش قایقرانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلانغرب مرکز راه اندازی ورزش های آبی و آموزش قایقرانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید