گوگل لیست بیشترین جستجو های کاربران در سال 2023 را منتشر کرد

به گزارش مرد کوچک، دیجیاتو: طبق سنت سالانه گوگل، گزارش بهترین جستجوهای این شرکت در 12 ماه گذشته منتشر شده است و نشان می دهد که مردم سراسر جهان در سال 2023 بیش از همه چه موضوعاتی را جستجو نموده اند.

گوگل لیست بیشترین جستجو های کاربران در سال 2023 را منتشر کرد

با توجه به اینکه زمان زیادی تا سرانجام سال 2023 باقی نمانده است، گوگل هم دست به کار شده تا پرجستجوترین موضوعات یک سال اخیر را تعیین کند. لیست جستجوهای جهانی این شرکت به بخش های مختلفی تقسیم شده است که تعدادی از آن ها را آنالیز می کنیم.

بیشترین جستجوها در گوگل در سال 2023

در سال 2023، در بخش اخبار پرجستجوترین موضوع به جنگ در غزه مربوط می گردد. در رتبه دوم زیردریایی تایتانیک و در جایگاه سوم زمین لرزه ترکیه واقع شده است. طوفان هیلاری و طوفان ایدالیا نیز به ترتیب چهارمین و پنجمین خبر برتر از نظر جستجو در گوگل بوده اند.

در میان چهره های سرشناس، کاربران در سال 2023 به ترتیب نام دامار هملین (بازیکن فوتبال آمریکایی)، جرمی رنر (هنرپیشه)، اندرو تیت (چهره جنجالی شبکه های اجتماعی)، کیلیان امباپه (بازیکن فوتبال تیم ملی فرانسه) و تراویس کلسی، (بازیکن فوتبال آمریکایی) را جستجو نموده اند.

پرجستجوترین فیلم های سینمایی از نگاه گوگل به ترتیب باربی، اوپنهایمر، جوان، ساند آو فریدام و جان ویک: چپتر 4 بوده اند. سریال های لست آو آس، ونزدی، جینی اند جورجیا، وان پیس و کالیدوسکوپ هم به ترتیب پرجستجوترین برنامه های تلویزیونی 2023 محسوب می شوند.

در لیست بیشترین جستجوهای سال 2023، عنوان Hogwarts Legacy به عنوان پرجستجوترین بازی و Idol از Yoasobi به عنوان پرجستجوترین آهنگ معرفی شده اند. شکیرا هم پرجستجوترین خواننده 2023 بوده است.

در میان تیم های ورزشی اینتر میامی احتمالاً به خاطر حضور لیونل مسی پرطرفدارترین بوده است. در رتبه های بعدی نام تیم های لس آنجلس لیکرز، النصر، منچستر سیتی و میامی هیت دیده می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آذر 1402 بروزرسانی: 20 آذر 1402 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2278

به "گوگل لیست بیشترین جستجو های کاربران در سال 2023 را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل لیست بیشترین جستجو های کاربران در سال 2023 را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید