کمبود سیمان در آذربایجان غربی وجود ندارد

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی گفت: هیچ گونه کمبودی در ارتباط با فراوری سیمان در استان وجود ندارد و برای کنترل هر چه بهتر این کالا باید نظارت ها افزایش یابد.

کمبود سیمان در آذربایجان غربی وجود ندارد

نادر صادقی ظهر روز چهارشنبه پنجم خردادماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با بیان این که هیچ کمبودی در ارتباط با فراوری سیمان در سطح استان وجود ندارد، اظهار کرد: به همین دلیل در طول سال گذشته یک میلیون و 700 هزار تن سیمان توسط کارخانه سیمان ارومیه فراوری شده که 7 درصد از این میزان به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه سیمان بوکان نیز خاطر نشان کرد: 50 درصد از فراوریات این کارخانه در داخل استان مورد استفاده قرار می گیرد و 50 نیز به آذربایجان شرقی صادر می گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فراوری 1857 تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی در طول هفته گذشته، توضیح داد: مهم ترین مورد در ارتباط با گوشت مرغ کنترل تفاوت قیمت و افزایش نظارت ها بر بازار است.

صادقی تأکید کرد: با توجه به گزارش های واصله کمبودی در بازار مرغ گوشت وجود ندارد و بایستی دستگاه ها و سازمان های مربوطه کوتاهی ها و مسائل به وجود آمده را رفع نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1630

به "کمبود سیمان در آذربایجان غربی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود سیمان در آذربایجان غربی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید