وزرای انگلیس از حضور در اجلاس داووس منع شدند

به گزارش مرد کوچک، نخست وزیر انگلیس وزرای کابینه خود را از حضور در مجمع جهانی اقتصاد در داووس در ماه آینده میلادی منع نموده است.

وزرای انگلیس از حضور در اجلاس داووس منع شدند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری رویترز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس وزرای کابینه خود را از حضور در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس که ماه آینده میلادی برگزار می گردد منع نموده است.

بوریس جانسون، رهبر حزب محافظه کار پیروز شد در انتخابات مجلس انگلیس بیشترین کرسی ها را کسب کند و وعده خود برای برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) را به پیش ببرد.

این در حالی است که یک منبع در دفتر نخست وزیر انگلیس با اشاره به نشست سالانه سیاستمداران، مقامات تجاری و افراد سلبریتی در محل تفریحی اسکی داووس در سوئیس مدعی شد: تمرکز ما کار برای مردم است نه عیش و نوش با میلیاردها.

: لندن تا سرانجام 2020 توافق تجاری با اتحادیه اروپا امضا می نماید

رهبر حزب کارگر انگلیس: جانسون آماده حساب کشی باشد

این اقدام بوریس جانسون یادآور اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست که اندکی بعد از به دست دریافت ریاست جمهوری، مقامات دولت خود را از حضور در مجمع داووس منع کرد.

نشست مجمع داووس از 21 تا 24 ژانویه 2020 برگزار می گردد.

در همین حال سخنگوی بوریس جانسون روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام نموده بود این کشور اتحادیه گمرکی و بازار واحد اروپا را ترک خواهد نمود.

سخنگوی جانسون ضمن اعلام این خبر اضافه نمود خروج از اتحادیه گمرکی و بازار واحد اروپا همه جانبه خواهد بود.

انتخابات مجلسی زودهنگام در انگلیس روز پنجشنبه 12 دسامبر (19 آذر) برگزار گردید و حزب محافظه کار به ریاست بوریس جانسون پیروز به کسب 365 کرسی از مجموع 650 کرسی مجلس عوام شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 610

به "وزرای انگلیس از حضور در اجلاس داووس منع شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای انگلیس از حضور در اجلاس داووس منع شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید