واکنش زارع پور به دستور رییسی برای آنالیز عادی شدن اینترنت

به گزارش مرد کوچک، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران، در رابطه با نامه ای که خطاب به وی برای پیگیری درخواست یک نماینده مجلس در مورد لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد، گفت: من چنین نامه ای ندیدم.

واکنش زارع پور به دستور رییسی برای آنالیز عادی شدن اینترنت

وی پس از رؤیت متن نامه باز هم بیان نمود که این نامه را ندیده و سپس توضیح داد: آهان، این نامه آقای توانگر است که برای تاریخ 16/ 10/ 1401‬ یعنی سه ماه پیش است. در این نامه گفته شده جهت آنالیز و پیگیری و اعلام نتیجه ارسال می گردد.

وزیر ارتباطات تاکید نمود: این نامه مفصل آقای توانگر است که قبل از اینکه به دست ما برسد در رسانه ها منتشر شده و در حال آنالیز است. بعید می دانم این نامه از دفتر رئیس دفتر رئیس جمهور منتشر شده باشد.

زارع پور گفت: این نامه یک نامه عادی است و این از اخلاق آقای توانگر است که رونوشت تمام مکاتبات را رسانه ای می نماید. ما ان شاءالله پاسخ آن را خواهیم داد.

وی اضافه نمود: این نامه در حال آنالیز است و جواب لازم طی چند جلسه به ایشان داده شده است منتهی جواب نامه را به صورت مکتوب هم به ایشان خواهیم داد.

به گزارش خبرنگاران، مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتشار عکس نامه دفتر رئیس جمهور خطاب به عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات مبنی آنالیز بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد، در کارگروه اقتصاد دیجیتال در تویئتی نوشته است: پیرو نامه ام، با تشکر از حسن نظر آقای رئیس جمهور که موضوع بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی به دستور کار کارگروه #اقتصاددیجیتال دولت تبدیل شد. مردم و کسب و کارها منتظر تصمیمات عاجل این کارگروه برای برطرف مشکل اختلالات اینترنتی و فراهم کردن دسترسی عمومی به اینترنت آزاد هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2189

به "واکنش زارع پور به دستور رییسی برای آنالیز عادی شدن اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش زارع پور به دستور رییسی برای آنالیز عادی شدن اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید