نمایندگانی که به سیاست های مرکل در قبال یونان رأی منفی داده اند، مجازات می شوند

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران: رئیس فراکسیون احزاب متحد مسیحی آلمان نمایندگان احزاب سوسیال و دموکرات مسیحی را که به سیاست های مرکل در قبال یونان رأی منفی داده اند، مجازات نموده و دیگر آنها را در کمیسیون های مهم پارلمانی وارد نمی کند.

نمایندگانی که به سیاست های مرکل در قبال یونان رأی منفی داده اند، مجازات می شوند

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه دی سایت، فولکر کایدر، رئیس فراکسیون احزاب متحد مسیحی آلمان، نمایندگان احزاب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی را که علیه سیاست مرکل در قبال یونان در مجلس این کشور رأی داده اند، مجازات می نماید.

کایدر اعلام نموده است که 60 نفر از نمایندگان احزاب متحد مسیحی را که به سیاست مرکل در قبال یونان مبنی بر تداوم کمکهای اقتصادی به این کشور رأی منفی داده اند دیگر در کمیسیون های مرکزی مجلس آلمان وارد نمی نماید.

وی تأکید کرد کسانی که به سیاست های مرکل در قبال یونان رأی منفی داده اند نمی توانند در کمیسیون هایی که در آنها نگه داشتن رأی اکثریت اهمیت دارد باقی بمانند؛ از جمله این کمیسیون ها عبارتند از کمیسیون بودجه و کمیسیون اروپایی.

وی نمایندگان احزاب متحد مسیحی آلمان را به داشتن روح رفاقت فراخوانده و از آنها خواست که به صورت یک گروه خوب باقی بمانند.

در رأی گیری درباره پذیرش مذاکرات با یونان درباره یک بسته نجات سوم که اواسط ماه جولای در مجلس آلمان برگزار گردید حدود شصت نفر از نمایندگان احزاب سوسیال مسیحی و دموکرات مسیحی با این سیاست مرکل مخالفت نموده و با نه رأی دادند، پنج نفر هم رأی ممتنع دادند.

کایدر که در مصاحبه با روزنامه دی ولت سخن می گفت از یک اجبار غیررسمی که در فراکسیون احزاب متحد مسیحی آلمان وجود دارد سخن گفت مبنی بر ما بحث می کنیم، جدل می کنیم و سپس رأی می دهیم، اما در انتها باید اقلیت با اکثریت همراه شوند. اینکه نمایندگان به درخواست ها و دستورالعمل ها پایبند نباشند و فقط به ندای وجدان خود گوش دهند تنها در شرایط خاصی اعتبار دارد.

در حال حاضر مذاکرات با یونان درباره یک بسته نجات سوم در حال اجرا است. اگر این مذاکرات به نتیجه برسد مجلس آلمان باید مجدداً درباره آن رأی گیری کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 933

به "نمایندگانی که به سیاست های مرکل در قبال یونان رأی منفی داده اند، مجازات می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگانی که به سیاست های مرکل در قبال یونان رأی منفی داده اند، مجازات می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید