نماینده مجلس: 709 کشته کرونا در یک روز آمار وحشتناکی است

به گزارش مرد کوچک، یک نماینده مجلس تاکید نمود: وزرای دولت قبل الان روی کار نیستند و شرایط در جامعه خوب نیست و آمار 709 کشته در یک روز به خاطر کرونا آمار وحشتناکی است.

نماینده مجلس: 709 کشته کرونا در یک روز آمار وحشتناکی است

به گزارش ایلنا، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 3 شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آقای رئیس شما تاکید دارید روی اینکه زودتر تکلیف وزرا روشن گردد و به نتیجه برسد و بتوانند کار خودشان را آغاز نمایند، ماده 210 آیین نامه همچنان که دوستانم متذکر شدند، باید اجرایی گردد؛ چراکه گزارشی که کمیسیون ارائه می دهد، در مواردی مشترک هستند در کمیسیون بعدی هم همان تکرار می گردد و ما باید به ریز آنالیز کنیم.

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزرای دولت قبل الان روی کار نیستند و شرایط جامعه خوب نیست این آمار 709 کشته در یک روز به خاطر کرونا آمار وحشتناکی است. امروز شرایط گرانی بازار و مشکلاتی که وجود دارد را ببینید، وزرا نیستند، اما رؤسای سازمان ها و مجموعه های مختلفی بر سر کار هستند چرا بازار را رها کردند و ما روز به روز شاهد گرانی افسار گسیخته در مسائل مختلف در کشور هستیم؟ باید زودتر تکلیف وزرا روشن گردد تا مردم این آرامشی که امیدوار شدند با دولت آقای رئیسی بیاید زودتر حس نمایند.

وی ادامه داد: آقای رئیس بعد نظارتی اقدامات را افزیش دهید این شرایط بار روانی برای مردم ایجاد نموده است، دیشب تلویزیون نشان داد برای فراوری سرم در داخل مشکل داریم زودتر تکلیف را روشن کنیم، وزرا بر سر کار بیایند تا شرایط آرامش پیدا کند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1743

به "نماینده مجلس: 709 کشته کرونا در یک روز آمار وحشتناکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: 709 کشته کرونا در یک روز آمار وحشتناکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید