نقشه ماشین سازی: بازگشت آندو به تبریز

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران ، آرین یاری، تیم ماشین سازی تبریز که با خرید امتیاز گسترش فولاد لیگ برتری شد تا این جای لیگ که شش هفته از آن گذشته خیلی هم کم خبر نبوده. آن ها فصل را با فیروز کریمی آغاز کردند و بعد از پنج بازی با این مربی قطع همکاری کردند و به نظر می رسد با رضا مهاجری که قبل از آغاز فصل به عنوان مشاور مالک باشگاه تراکتورسازی فعالیت می کرد به توافقاتی رسیده اند.

نقشه ماشین سازی: بازگشت آندو به تبریز

ماشین سازی احتیاج به تقویت دارد و جدیدترین خرید آن ها هم هری فورستر مهاجم انگلیسی سابق تیم گلاسکو رنجر اسکاتلند و این فصل تراکتورسازی تبریز است. این بازیکن پس از اینکه نتوانست رضایت کادرفنی قرمزپوشان تبریزی را جلب کند، به ماشین سازی ملحق شد. فورستر به همین دلیل هم در شهرآورد تبریز بازی نکرد تا آماده حضور در تیم سبزپوش تبریزی گردد.

یکی از پست های مورد احتیاج این تیم که ظاهرا رضا مهاجری به شدت آن را پیگیری می نماید، پست هافبک دفاعی است. با توجه به اینکه اکثر بازیکنان کلیدی تا قبل از آغاز لیگ، جذب تیم های مدنظرشان گردیده اند الان نتخاب بازیکن موثر در هر پستی برای تیم ها سخت است اما از تبریز خبر می رسد یکی از گزینه های اصلی سبزپوشان، آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی است. آندو پس از اینکه در لیست نهایی کارلوس کی روش برای جام جهانی روسیه قرار نگرفت با هیچ تیم داخلی به توافق نرسید که این روزها اخباری درباره مذاکره او با مسوولان باشگاه ماشین سازی تبریز به گوش می رسد.

البته گفته می شد کاپیتان سابق تیم ملی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد اما شاید بازگشت مسعود شجاعی و حضور اشکان دژاگه در فوتبال ایران و تراکتورسازی، این بازیکن را مجاب به بازگشت نموده است. رضا مهاجری سرمربی جدید ماشین سازان هم این موضوع را تکذیب نمی نماید: آندو بازیکن باتجربه ای است که در صورت آمادگی می تواند به هر تیمی کمک کند. ما قطعا در این باره مذاکراتی خواهیم داشت. وقتی او از ادامه مذاکرات خبر می دهد یعنی اینکه تا الان جذب تیموریان قطعی نگردیده.

به هر حال سرمربی جدید ماشین سازی می داند جذب بازیکنی با این همه سابقه درخشان فوتبالی شرایط خاص خودش را دارد. البته آندو بازیکن آزاد است و می تواند در هر زمانی که خواست به تیم جدیدش اضافه گردد و با توجه به زمان سرانجام نقل و انتقالات در هفته پیش رو و تقارن آن با تعطیلی سه هفته ای لیگ حتی اگر بعد از زمان مقرر هم قراردادش را ثبت کند مشکلی نخواهد داشت. همان طور که مهاجری گفته تیموریان بازیکنی است که شاید در شرایط فعلی تجربه اش بیشتر به کمک ماشین سازی بیاید.

دو دوره حضور در جام جهانی، بازی در تیم های بولتون، فولام، بارنزلی انگلستان همین طور بازی در تیم های الخریطیات و ام صلال قطر از او یک بازیکن ششدانگ به لحاظ تجربه ساخته است. این بازیکن 36 ساله اگر طی ماه های گذشته تمرینات اختصاصی اش را انجام داده باشد آن وقت هماهنگ شدنش با تیم جدید خیلی زمان نمی برد.

ماشین سازی شهرآورد تبریز را واگذار کرد و حالا با تیم های انتهای جدول فاصله زیادی ندارد. به همین دلیل هم مسوولان این باشگاه به فکر تقویت تیم شان هستند تا از جمع تیم های پایین جدولی جدا شوند و در لیگ برتر بمانند.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 27

به "نقشه ماشین سازی: بازگشت آندو به تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه ماشین سازی: بازگشت آندو به تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید