منچستریونایتد خانه توپچی ها را فتح کرد

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران: تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس پیروز شد با کسب 3 امتیاز خانه آرسنال را ترک کند.

منچستریونایتد خانه توپچی ها را فتح کرد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس و در حساس ترین بازی این هفته، امشب (شنبه) منچستریونایتد در استادیوم امارات میهمان آرسنال بود و پیروز شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

گل نخست این بازی را کایران گیبس مدافع آرسنال که در دقیقه 56 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد به ثمر رساند. دومین گل را هم وین رونی کاپیتان شیاطین سرخ، در دقیقه 85 با پاسی از آنخل دی ماریا به ثمر رساند. اولیویه ژیرو در دقیقه چهارم وقت های تلف شده نیمه دوم توانست یکی از گل های خورده را برای آرسنال جبران کند اما گل او برای فرار توپچی ها از شکست خانگی کافی نبود.

به این ترتیب پنجمین پیروزی در کارنامه شیاطین سرخ در فصل جاری لیگ برتر انگلیس ثبت شد تا آنها 19 امتیازی شوند و به رده چهارم جدول صعود نمایند.

هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس فردا با بازی لیورپول در خانه کریستال پالاس (ساعت 17 به وقت تهران) و جدال تاتنهام با هال سیتی پیگیری می گردد.

در جدول رده بندی رقابت ها، تیم های چلسی، ساوتهمپتون و منچسترسیتی به ترتیب با 32، 25 و 24 امتیاز اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 678

به "منچستریونایتد خانه توپچی ها را فتح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد خانه توپچی ها را فتح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید