اخذ ویزای انگلیس در تهران ، دریافت وقت سفارت انگلیس

به گزارش مرد کوچک، اخذ ویزای انگلیس در تهران امکان پذیر است یعنی اینکه متقاضیان وقت سفارت انگلیس نیازی نیست برای انگشت نگاری و تحویل مدارک به کشور ثالث سفر نمایند. در اینجا درباره نحوه گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران شرح می دهیم بعلاوه به شما خواهیم گفت که در روز حضور در سفارت چه مدارکی هم داشته و پیگیری جواب ویزای انگلیس در تهران از چه طریقی انجام می گردد.

اخذ ویزای انگلیس در تهران ، دریافت وقت سفارت انگلیس

دفتر vfs global به عنوان نماینده سفارت انگلیس در تهران فعال بوده و تمامی خدمات مربوط به را انجام می دهد. به این ترتیب دیگر احتیاجی نیست که متقاضیان ویزا وقت سفارت انگلیس را از کشورهای ترکیه یا امارات دریافت نمایند. در ادامه تمامی مراحل و نکات اخذ ویزای انگلیس در تهران را مورد آنالیز قرار می دهیم.

نحوه گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران

گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران به وسیله وب سایت رسمی سفارت انجام می گردد. متقاضیان بایستی با مراجعه به وب سایت فرم سفارت را به صورت آنلاین پر نموده، مکان انگشت نگاری معین نموده و واریزی را نیز به وسیله درگاه اینترنتی پرداخت نمایند. درواقع دریافت وقت سفارت انگلیس چه از تهران و چه از کشورهای ثالث روندی کاملاً یکسان دارد. نکته مهم اینکه واریزی وجه سفارت تنها به وسیله کردیت کارت امکان پذیر است از این رو چنانچه کردیت کارت ندارید همکاران ما در واحد ویزا این را کار را انجام می دهند.

هزینه سفارت انگلیس در تهران

اخذ ویزای انگلیس در تهران از نظر هزینه نیز مشابه سایر کشورهاست. درواقع این نوع ویزای درخواستی ست که هزینه ویزا را معین می نماید نه محل انجام انگشت نگاری. با این وصف هزینه ها به صورت زیر محاسبه می گردد: هزینه ویزای 6 ماهه 320 دلار، ویزای 2 ساله 720 دلار، ویزای 5 ساله 1120 دلار و ویزای 10 ساله 1320 دلار است. البته به این نکته دقت داشته باشید که به علت اعتبار 5 ساله پاسپورت، متقاضیان ایرانی نمی توانند برای دریافت ویزای 10 ساله انگلیس اقدام نمایند. (اعتبار پاسپورت در مدت زمان صدور ویزا تأثیر مستقیم دارد)

هزینه ویزای انگلیس برای ایرانیان

همانطور که در پاراگراف قبل گفته شد اینکه به وسیله سفارت کدام کشور برای دریافت وقت سفارت انگلیس اقدام کنید تأثیری در هزینه ویزا ندارد. فقط در صورت دریافت وقت از کشور ثالث متقاضیان بایستی هزینه سفر به مقصد مورد نظر را جهت انگشت نگاری و تحویل مدرک در نظر بگیرند.

مدت زمان صدور ویزای انگلیس

مدت زمان صدور ویزای انگلیس از زمان انگشت نگاری حدود 15 تا 30 روز به طول می انجامد؛ اما این مدت 15 تا 30 روزه زمانی ست که باید برای صدور ویزا در نظر گرفت. ترجمه مدارک و گرفتن وقت را نیز باید به فرایند اخذ ویزای انگلیس در تهران اضافه نمود. با این وصف پیشنهاد می کنیم حداقل 6 یا 7 ماه پیش از سفر به انگلستان برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنید.

پیگیری جواب ویزای انگلیس در تهران

ممکن است فرایند صدور ویزای انگلیس بیش از 15 تا 30 روزه اعلام شده زمان ببرید. در این صورت چگونه می توان جواب ویزا را پیگیری کرد؟ در پاسخ باید بگوییم که چه به وسیله vfs تهران و چه به وسیله کشورهای ثالث برای دریافت ویزا اقدام کنید در صورت تأخیر در اعلام جواب هیچ راهی برای پیگیری وجود ندارد. متقاضیان بایستی صبر نمایند تا سفارت جواب ویزا را اعلام کند، حتی اگر این فرایند بیش از یک ماه نیز به طول انجامد تنها راه حل منتظر ماندن است.

مدارک لازم برای سفارت انگلیس در تهران

متقاضیان برای اخذ ویزای انگلیس در تهران بایستی مدارک مورد احتیاج را به صورت کامل در روز انگشت نگاری همراه داشته و به افسر سفارت تحویل دهند. این مدارک موارد زیر را شامل می گردد:

اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلستان و اصل پاسپورت های قبلی و کپی از صفحات پاسپورت ها

یک نسخه تکمیل شده فرم درخواست ویزا به همراه برگه تأییدیه وقت سفارت که به وسیله این مرکز انجام پذیر است.

2 قطعه عکس 3.5*4.5

اصل و یا کپی دعوت نامه معتبر، در صورت نداشتن رزرو هتل در انگلستان

اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج

اصل و ترجمه رسمی شناسنامه

اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه از قبیل (گواهی اشتغال به کار که در آن مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکرشده باشد و اینکه آیا این مرخصی ذکر شده باشد و یا اینکه مرخصی با حقوق می باشد یا خیر، جواز کسب، پروانه فعالیت، کارت بازرگانی، فهرست بیمه 6 ماه آخر، برگه اقتصادیاتی پرداخت شده، کارت پرسنلی حکم کارگزینی، حکم بازنشستگی، کارت بازنشستگی، پروانه مطب، کارت مهندسی، کارت دانشجویی و …)

رزرو بلیط برای سفر به انگلستان

مدارک میزبان در انگلستان (دعوت نامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت نماینده، پرینت حساب بانکی، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر عایدی، فیش حقوقی، سند ملکی محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه، آخرین برگه اقتصادی پرداخت شده، قبوض پرداختی از قبیل آب، برق و …)

اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به لاتین برای 3 ماه گذشته، سپرده های بانکی و …

برای مدیران و سهام داران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست.

اصل و ترجمه رسمی سند ملکی

آیا سفارت انگلیس ویزا می دهد؟

اینکه آیا سفارت انگلیس ویزا می دهد یا خیر کاملاً به مدارکی متقاضی و البته نظر افسر سفارت بستگی دارد. چرا که این مدارک هستند که نشان می دهند متقاضی شرایط ورود به خاک انگلیس را دارد یا خیر. پس اخذ ویزای انگلیس در تهران یا کشور ثالث تأثیری در مثبت یا منفی بودن جواب ویزا و تصمیم افسر سفارت ندارد.

آدرس دفتر vfs انگلیس در تهران

از آنجا که تمامی امور مربوط به خدمات ویزای انگلیس در دفتر vfs انجام می گردد متقاضیانی که می خواهند وقت سفارت را از تهران دریافت نمایند بایستی جهت انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک در دفتر vfs تهران به آدرس زیر حضور یابند:

تهران، خیابان ولیعصر، روبری صدا و سیما، پلاک 2787

تلفن: 22020188 - 021

موبایل: 2040188 - 0902

ایمیل: [email protected]

آیا وقت سفارت از ترکیه و یا امارات شانس دریافت ویزای انگلیس را بالا می برد؟

قیمت وقت سفارت انگلیس چقدر است؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2011

به "اخذ ویزای انگلیس در تهران ، دریافت وقت سفارت انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ ویزای انگلیس در تهران ، دریافت وقت سفارت انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید