ممنوعیت پروازهای روسیه تکذیب شد

به گزارش مرد کوچک، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر ممنوعیت پروازهای روسیه به علت شیوع کرونا در این کشور را تکذیب کرد.

ممنوعیت پروازهای روسیه تکذیب شد

سعید نمکی، وزیر بهداشت از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست لغو پروازهای روسیه به علت افزایش شیوع کووید 19 در این کشور را داشت. در این راستا بعضی منابع، خبری مبنی بر ابلاغ ممنوعیت پروازهای روسیه به نقل از کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را منتشر نموده اند.

در همین ارتباط، ابوالقاسم جلالی، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب این خبر گفت: سازمان هواپیمایی کشوری تا به امروز ابلاغیه ای به شرکت های هواپیمایی مبنی بر ممنوعیت پروازهای روسیه نداشته است.

وی ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا باید چنین تصمیمی اتخاذ کند و سازمان هواپیمایی در جایگاهی نیست که رأساً انجام پروازها را متوقف کند.

به گفته جلالی، ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه ای در مورد پروازهای روسیه نداشته و هر زمان این موضوع در این ستاد تصویب و به سازمان هواپیمایی ابلاغ گردد، بلافاصله این سازمان مأموریت پروازهای روسیه را به شرکت های هواپیمایی ابلاغ خواهد نمود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1678

به "ممنوعیت پروازهای روسیه تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پروازهای روسیه تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید