کریسمس در دبی ؛ سفری پر از شور و هیجان

به گزارش مرد کوچک، کریسمس در دبی

همه ما وقتی به کریسمس فکر می کنیم، معمولا به یاد صحرایی گرم، درختان نخل در ساحل، و مناره ها نمی افتیم. اما همینطور که مردم کشورهای دیگر برای زندگی به دبی می آیند، سنت های کریسمس به آرامی راه خودشان را به زندگی مردم این شهر باز می نمایند، و کریسمس در دبی هر سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می گردد. اگر شما نیز در کریسمس قصد سفر به دبی را دارید، شما را با بعضی از تفریح های مهیج دبی در کریسمس آشنا می کنیم.

کریسمس در دبی ؛ سفری پر از شور و هیجان

از آتش بازی های کریسمس در دبی لذت ببرید

آتش بازی های سال نو میلادی در دبی شبیه به هم هستند. نمایش نور و آتش بازی آنقدر در دبی مشهور است که هر سال صدها هزار نفر از سراسر جهان برای تماشای آن به دبی می روند. آتش بازی های سال جاری دبی هم با همان شکوه و جلوه گذشته اجرا می شوند و می توانید از مکان هایی مثل برج خلیفه، برج پلازا، بازار بهار،هتل آتلانتیس، پالم جمیرا، ساحل باراستی، برج العرب، ساحل بلک پالاس، و بسیاری جاهای دیگر نظاره گر این آتش بازی های فوق العاده باشید.

سفر با فلای دبی، ایرلاینی ایمن و مقرون به صرفه قیمت

جشنواره خرید زمستانی دبی

جشنواره خرید زمستانی دبی در طول فصل زمستان در این شهر برگزار می گردد. در ماه ژانویه، هزاران مغاره در دبی اجناس خود را با تخفیف های ویژه به فروش می رسانند. جشنواره خرید زمستانی دبی رویداد بزرگی است که در آن مغازه های متنوعی شرکت می نمایند و جوایز بسیاری برای خرید در نظر می گیرند. بعضی از این جوایز شامل ماشین های لوکسی مانند اینفینیتی و بنتلی، آپارتمان و طلا هستند.

اخز ویزای دبی در کمترین زمان

به تماشای نمایش بروید

اگر برای کریسمس به دبی رفته اید، کارهای زیادی برای انجام دادن در این شهر دارید، و جاهای زیادی وجود دارند که با تماشا آن ها می توانید روح تعطیلات کریسمس را در آن ها حس کنید. برای داشتن تعطیلاتی درخشان، به اپرای دبی بروید. از ارکستر اروپا تا اجرای موسیقی باله روس ها، از نمایش های محبوب جینگل بل تا کنسرت های مهیج، برای هر یک از اعضای خانواده یا دوستانتان، تفریح مهیجی در اپرای دبی پیدا خواهید کرد!

آدرس اپرای دبی:

رزرو هتل در دبی با تخفیف های ویژه

از خوردن غذای کریسمس در دبی لذت ببرید

علاوه بر نمایش های تعطیلات دبی، می توانید از خوردن غذای کریسمس در دهکده ایرلندی دبی لذت ببرید. با نشستن در باغ ایرلندی از هوای خنک زمستان لذت ببرید و سه وعده غذای سنتی ایرلندی بخورید(حتی در انتهای غذایتان می توانید پودینگ را هم امتحان کنید!). اگر بعد از همه این کارها دوست داشتید چای عصرانه را صرف کنید، به هتل شانگری لا در خیابان شیخ زائد بروید و در نهایت کریسمس خود را با یک درخت کریسمس کامل کنید.

آدرس دهکده ایرلندی دبی:

خرید مقرون به صرفهترین بلیط هواپیما دبی

به اسکی بروید

برای بیشتر ما، کریسمس بدون برف کامل نمی گردد. خوشبختانه در دبی، می توانید از برف و اسکی حتی در صحرا لذت ببرید. مرکز خرید امارات، پیست های اسکی سرپوشیده متعددی با بیش از 22.500 متر یخ و برف دارد. و پنج شیب اسکی متفاوت در سطوح مختلف دارد.در طول تعطیلات کریسمس، در حالیکه به سرودهای کریسمس گوش می کنید، می توانید از اسکی و بازی در برف لذت ببرید.

آدرس پیست اسکی سرپوشیده دبی:

به کلیسا بروید

کلیسای ارتودوکس روسی دبی

در آخر اینکه برای کریسمس، دبی مکانی مهیج و رنگارنگ با کلیساهای مختلف است، که می توانید به آن ها هم سری بزنید. از کلیسای ارتودوکس روسی گرفته تا کلیسای کاتولیک ماری، از آوازهای گاسیپ کلیسای برتانیایی تا کلیسای باپتیست امارات، می توانید روح کریسمس را در این کلیساها حس کنید.

آدرس کلیسای ارتودوکس روسی دبی:
منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2150

به "کریسمس در دبی ؛ سفری پر از شور و هیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریسمس در دبی ؛ سفری پر از شور و هیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید