ملانوری در نشست خبری: احزاب تا نیمه خردادماه برای تکمیل نقص مدارکشان فرصت دارند

به گزارش مرد کوچک، دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: احزاب باید تا نیمه خرداد نقص مدارک خود را کامل نمایند.

ملانوری در نشست خبری: احزاب تا نیمه خردادماه برای تکمیل نقص مدارکشان فرصت دارند

به گزارش ، حمید ملانوری، دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در نشست خبری که صبح امروز در وزارت کشور برگزار گردید، با اشاره به روز ملی شوراها، روز ملی خلیج فارس و روز جهانی کارگر گفت: ما قدردان جامعه کارگری هستیم چراکه چرخ اقتصاد کشور بر دوش آن ها می چرخد.

وی با اشاره به سالروز شهادت مطهری و روز معلم گفت: امروز دومین جلسه کمیسیون ماده 10 قانون احزاب وزارت کشور را در سال جدید را برگزار کردیم.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب با اشاره به اینکه در این جلسه درخواست تاسیس سه حزب مورد موافقت نهاده شد؛ توضیح داد: درخواست تاسیس حزب جمعیت سفیران پیشرفت و امید ایران اسلامی که در گذشته به صورت استانی درخواست داده بودند و اکنون تقاضایی مبنی تشکیل حزب با عنوان جمعیت سفیران انقلاب اسلامی موافقت شد و در این راستا باید گزارش مجمع و اساسنامه آن ها ارائه گردد.

ملانوری گفت: همچنین درخواست اولیه تاسیس حزب جمعیت شاکرین انقلاب اسلامی تهران و جمعیت توسعه و همبستگی مازندران مورد موافقت نهاده شد.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب ادامه داد: در این جلسه دو گزارش مجمع عمومی حزب جمعیت فداییان اسلام مورد تصویب نهاده شد و گزارش مجمع عمومی حزب مجمع اسلامی فرهنگیان گیلان به دلیل نواقص به جلسه بعد موکول شد.

ملانوری گفت: همچنین در این جلسه تمدید پروانه چهار حزب در حوزه اقلیت های دینی آنالیز شد که تمدید پروانه انجمن زرتشتیان اصفهان، انجمن فرهنگ دوستان ارامنه پریا و انحمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران مورد موافقت نهاده شد.

وی گفت: همچنین انجمن ملی فرهنگی ارامنه تهران تقاضای تمدید پروانه داشت که به دلیل نقص مدارک به جلسه بعد موکول شد.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب توضیح داد: اصلاح اساسنامه شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال مورد تصویب نهاده شد و همچنین تاسیس و فعالیت حزب جمعیت و توسعه و آزادی کرمان که در جلسه گذشته مورد تصویب نهاده شده بود در این جلسه پروانه آن به امضای وزیر رسید.

ملانوری در خصوص مهلت ارسال نقص مدارک احزاب گفت: احزاب باید تا نیمه خرداد نقص مدارک خود را کامل نمایند و از آن تاریخ به بعد ما تقاضای احزاب جدید را آنالیز می کنیم.

این خبر در حال تکمیل است..

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 188

به "ملانوری در نشست خبری: احزاب تا نیمه خردادماه برای تکمیل نقص مدارکشان فرصت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملانوری در نشست خبری: احزاب تا نیمه خردادماه برای تکمیل نقص مدارکشان فرصت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید