مقام ارشد اروپایی: ایران برای از سرگیری مذاکرات وین اعلام آمادگی نموده است

به گزارش مرد کوچک، یک مقام ارشد اتحادیه اروپا به خبرگزاری فرانسه گفت که ایران برای از سرگیری مذاکرات هسته ای وین اعلام آمادگی نموده است.

مقام ارشد اروپایی: ایران برای از سرگیری مذاکرات وین اعلام آمادگی نموده است

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش یورونیوز، به گفته این مقام که نخواست نامش فاش گردد مصاحبه های هسته ای وین ممکن است از ابتدای ماه سپتامبر از سر گرفته گردد. این سخنان در حالی بیان می گردد که انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دو روز پیش برای شرکت در مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری تازه ایران به تهران سفر نموده بود.

در گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از این مقام ارشد اتحادیه اروپا آمده است که ایران حسین امیرعبداللهیان را برای مذاکره با انریکه مورا در جریان سفر به تهران معرفی نموده بود. از حسین امیرعبداللهیان طی روز های گذشته به اسم گزینه اصلی سمت وزارت خارجه در دولت ابراهیم رئیسی یاد شده است.

مقام ارشد اتحادیه اروپا به خبرگزاری فرانسه گفت که مذاکرات انریکه مورا در تهران بسیار مفید بود. به گفته وی مقامات ایران در این مصاحبه ها نسبت به از سرگیری مذاکرات وین در اسرع وقت ابراز تمایل نموده اند.

او اضافه کرد که انریکه مورا پس از سفرش به تهران مسئولان آمریکایی را از نتیجه مصاحبه ها با مقام های ایران مطلع کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1730

به "مقام ارشد اروپایی: ایران برای از سرگیری مذاکرات وین اعلام آمادگی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام ارشد اروپایی: ایران برای از سرگیری مذاکرات وین اعلام آمادگی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید