مقاله: برترین فستیوال های کانادا و رویدادهای زمستانی کانادا

به گزارش مرد کوچک، اتاوا خوب بلد است با زمستان های کانادا کنار بیاید؛ وینترلود یک مثال عالی برای آن است. در 3 آخر هفته ماه فوریه هر سال، مردم محلی و مسافران تور کانادا در اطراف کانال مشهور و دوست داشتنی ریدئو جمع می شوند تا در یک فستیوال پر شور با محوریت زمستان شرکت کنند. شما هم کفش های اسکیت خود را به پا کنید و از کلی هیجان لذت ببرید؛ اگر حتی بلد نیستید، وینترلود فرصت خوبی است تا اسکیت روی یخ را یاد بگیرید و هاکی روی یخ بازی کنید. می توانید مسابقه تخت خواب ها را نگاه کنید؛ مسابقه ای که در آن تیم های مختلف تخت های خود را به شکلی پر زرق و برق تزئین می کنند و با تمام سرعت به سمت پایین کانال یخ زده شهر سر می خورند. از سال 2017 به این سو، فستیوال قایق اژدهای یخی هم به این مراسم اضافه شده است.

مقاله: برترین فستیوال های کانادا و رویدادهای زمستانی کانادا

در بریتیش کلمبیا این کوهستان ها هستند که در ماه های زمستانی تمام توجهات را به سمت خود جلب می کنند. در تور کانادا خود به سراغ یکی از بهترین پیست های اسکی این استان بروید و یکی از برترین تجربه های زندگی تان را داشته باشد. آوریل هر سال عاشقان تفریح و شادی، جشنی بزرگ برای پایان فصل اسکی برگزار می کنند، جشنی که حتی حواس عاشقان افراطی اسکی را از این موضوع پرت می کند که برف ها قرار است به زودی آب شوند. فستیوال جهانی اسکی و اسنوبرد هر آن چه که فرهنگ اسکی بازی دارد را در خود جای داده است و جشنی را برپا می کند که شما فارغ از این که علاقه مند به اسکی باشید یا نه، دوست دارید در آن شرکت کنید. از کنسرت های فضای باز تا مسابقه اسکیت و نمایش سگ ها، این فستیوال شما را بدون یک خاطره خوب راهی خانه تان نمی کند.

البته که یک پادشاه یخی در کانادا هست و البته که این پادشاه هر سال یک قلعه یخی خیلی بزرگ می سازد! شهر یلونایف هر سال میزبان فستیوال پادشاه یخی است، فستیوالی تماما در مورد برف و یخ و با بیشتر از 30 رویداد و نمایش. تقریبا تمام این فستیوال حول و حوش یک قلعه تمام یخی بسیار بزرگ می چرخد که ساختش حدود 3 ماه زمان می برد. هر سال ویژگی های جدیدی به این فستیوال اضافه می شود، پس باید در تور کانادا خودتان دست به کار شوید و حتما سری به این رویداد بی نظیر بزنید.

منبع مقاله: برترین فستیوال های کانادا و رویدادهای زمستانی کانادا

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1811

به "مقاله: برترین فستیوال های کانادا و رویدادهای زمستانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برترین فستیوال های کانادا و رویدادهای زمستانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید