مقاله: آشنایی با فرودگاه ویکتوریا کانادا

به گزارش مرد کوچک، ماشین: اگر با ماشین شخصی به فرودگاه می آیید، باید حدودا 20 دقیقه از مرکز شهر را به وسیله بزرگراه 17 در نظر بگیرید (در صورت وجود ترافیک سنگین، این جهت 40 دقیقه طول می کشد). این فرودگاه پارکینگ های کوتاه و بلند مدت دارد که هزینه های جداگانه ای هم برای آن ها باید پرداخت کنید. این پارکینگ ها درست در جنوب غربی ساختمان ترمینال واقع شده اند.

مقاله: آشنایی با فرودگاه ویکتوریا کانادا

تلفن برای افراد کم توان: یک تلفن با توانایی های انتقال بالا برای افراد کم شنوا در پشت تلفن ها در بحش ورودی، درست بعد از کیوسک مبادله ارز خارجی واقع شده است.

اتاق خانوادگی: این اتاق روبروی بوتیک بریک واتر (Breakwater Boutique) واقع شده است که برای مسافران تعبیه شده است.

ترانزیت بریتیش کلمبیا: خطوط 83، 86 و 88 در فرودگاه بین المللی ویکتوریا توقف دارند. اگر از مسافرینی هستدی که از خطوط حمل و نقل بریتیش کلمبیا استفاده می کنید، می توانید از خطوط داخل شهری (خط اتوبوس گری هاوند یا قطار ونکوور آیلند) و قطارهای پسیفیک کوچ در ویکتوریا بهره ببرید.

ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی ویکتوریا 9 باجه دارد که به باجه 2-1 و 10-4 دسته بندی می شوند. باجه های 1، 2، 9 و 10 دارای پل ورودی مستقیم به هواپیما هستند.

صرافی: در بخش بین المللی صرافی فرودگاه تبدیل ارز، بیمه مسافرتی و کارت تلفن ارائه می گردد. دفتر صرافی از ساعت 8 صبح تا 5 عصر باز است.

منبع مقاله: آشنایی با فرودگاه ویکتوریا کانادا

انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1882

به "مقاله: آشنایی با فرودگاه ویکتوریا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با فرودگاه ویکتوریا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید