تور استرالیا ارزان: مرگبارترین روز کرونایی در استرالیا

به گزارش مرد کوچک، داده های رسمی حاکی از بالاترین تعداد تلفات ناشی از کرونا در استرالیا با وجود کاهش نسبی تعداد مبتلایان است.

تور استرالیا ارزان: مرگبارترین روز کرونایی در استرالیا

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، استرالیا باوجود کوشش ها برای کنترل ویروس کرونا و کاهش نسبی تعداد مبتلایان روزانه، امروز (سه شنبه) شاهد مرگبارترین روز کرونایی خود بود.

تعداد مرگ و میر ثبت شده ناشی از این ویروس برای امروز 77 مورد بوده که در مقایسه با آخرین رکورد مرگ و میر که 57 نفر برای پنجشنبه هفته گذشته بود، یک رکورد به شمار می رود.

دومنیک پروتت، نخست وزیر نیو ساوت ولز، پس از ثبت 36 مورد مرگ در این منطقه در کنفرانس خبری خود گفت: امروز روزی سخت برای استان ما به شمار می رود.

تنها 4 نفر از افرادی که در نیو ساوت ولز جان خود را از دست داده اند، دوز یادآور خود را دریافت نموده بودند. بدین ترتیب مقامات بیش از گذشته از شهروندان خود خواسته اند که برای دریافت دوز سوم واکسن کرونا اقدام نمایند.

مدیر ارشد بهداشت این منطقه نیز با بیان اینکه باید فورا دوزهای یادآور تزریق شوند تاکید نمود می دانیم که برای اومیکرون به منظور افزایش سطح ایمنی احتیاج کمتری به دوز یادآور وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1973

به "تور استرالیا ارزان: مرگبارترین روز کرونایی در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: مرگبارترین روز کرونایی در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید