290 اقامتگاه بوم گردی مازندران پذیرای گردشگران نوروز

به گزارش مرد کوچک، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از آمادگی 290 اقامتگاه بوم گردی استان برای پذیرایی از گردشگران در نوروز 1401 اطلاع داد .

290 اقامتگاه بوم گردی مازندران پذیرای گردشگران نوروز

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،، مهدی ایزدی در جلسه ستاد خدمات سفر نوروز 1401 که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برگزار گردید، گفت: این ستاد در سال های پیش از کرونا به طور تجمیعی در این اداره کل با حضور نمایندگان ادارات مرتبط با سفرها و برپایی 12 کمیته برگزار می شد. اما سال جاری مقرر شد نمایندگان کمیته ها در اداره خودشان حضور داشته باشند و گزارش را روزانه به این ستاد ارائه نمایند تا بر اساس گزارش های دریافتی اطلاعات دقیق جمع بندی شده از سفرهای نوروزی در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

او با اشاره به معرفی پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر به عنوان پایلوت نوروز گاه در مازندران گفت: 850 غرفه صنایع دستی مربوط به تولیدات و سوغات های مازندران در 23 نمایشگاه ملی و استانی سراسر استان برپا شده است که تنها در شهرستان نوشهر بیش از 100 غرفه فعال خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: برنامه ریزی های لازم در هتل ها، خانه مسافرها، بوم گردی و مهمان پذیرها صورت گرفته است که زیر نظر کارشناسان نظارت ما فعالیتشان در این ایام آنالیز خواهد شد.

او با اشاره به این که نظارت بر فعالیت همه زیرساخت های گردشگری به طور ویژه در ایام نوروز انجام می گردد، گفت: 170 نفر از همکاران ما برای نظارت بر این مجموعه ها فعال هستند و نظارت شهرستانی بر همه تأسیسات گردشگری و اقامتی و پذیرایی داریم. علاوه بر نظارت شهرستانی، برای تعدادی از همکاران به منظور انجام نظارت ستادی از مرکز نیز حکم صادر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2015

به "290 اقامتگاه بوم گردی مازندران پذیرای گردشگران نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "290 اقامتگاه بوم گردی مازندران پذیرای گردشگران نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید