شیائومی می بند 7 یک قدم به عرضه جهانی نزدیک شد

به گزارش مرد کوچک، شیائومی می بند 7 که اخیرا هم معرفی شده، در حال حاضر در بازار چین در دسترس قرار گرفته است اما به نظر می رسد به عرضه جهانی آن نزدیک شده ایم، چرا که یک شخص ناشناس آن را برای فروش در دسترس قرار داده است.

شیائومی می بند 7 یک قدم به عرضه جهانی نزدیک شد

شیائومی طبق برنامه هر سال خود، سال جاری هم از جدیدترین نسخه می بند با نام می بند 7 رونمایی کرد. یک مچ بند بسیار ارزشمند با قابلیت های فراوان که انتظار می رود باز هم رکورد بسیار خوبی را در فروش از خود به نمایش بگذارد. اما در حال حاضر این محصول در بازار چین در دسترس قرار گرفته است و هنوز شیائومی برنامه های خود را برای عرضه جهانی آن منتشر ننموده است.

البته شیائومی از سازمان IMDA سنگاپور، تأییده لازم را برای می بند 7 دریافت نموده و این یعنی شرکت در حال آماده سازی برای عرضه این مچ بند هوشمند به بازار خارج از چین است. حال این اتفاق چه زمانی رخ می دهد دقیقا معین نیست ولی می دانیم بسیار به آن نزدیک شده ایم چون به تازگی یک فرد ناشناس هم آن را برای فروش در دسترس قرار داده است. اینطور که به نظر می رسد، در لهستان، یک سری از کاربران، اواخر ماه مه توانستند به نسخه جهانی می بند 7 دسترسی پیدا نمایند در حالی که عرضه جهانی این محصول هنوز شروع نشده است.

در فروشگاه آنلاین AliExpress هم یک فروشنده نسخه جهانی این محصول را برای فروش در دسترس قرار داده است. جالب تر از همه، گزارش یکی از کاربران ردیت است که می گوید یک نسخه چینی می بند 7 را سفارش داده اما در عوض، نسخه جهانی را دریافت نموده است. البته فرق خاصی هم بین مدل چینی و جهانی وجود ندارد جز اینکه روی مدل جهانی، زبان های بیشتری نصب شده است.

می بند 7 به عنوان برترین و پیشرفته ترین مچ بند حال حاضر شیائومی از قابلیت های زیادی بهره می برد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به نمایشگر 1.62 اینچی با وضوح 490 × 192 پیکسل و پشتیبانی از بیش از 100 حالت تمرینی مختلف اشاره نمود. برای این محصول قیمتی کمتر از 40 دلار در نظر گرفته شده اما نمی دانیم در صورت عرضه در بازار جهانی، آیا این قیمت تغییری خواهد داشت یا خیر. خوشبختانه به نظر می رسد خیلی هم نباید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه منتظر بمانیم چون در همین روزها باید شاهد عرضه جهانی می بند 7 باشیم.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2068

به "شیائومی می بند 7 یک قدم به عرضه جهانی نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می بند 7 یک قدم به عرضه جهانی نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید