شرکت DavidsTea هشتاد و دو فروشگاه را در کانادا می بندد و از بازار آمریکا خارج می گردد

به گزارش مرد کوچک، شرکت ورشکسته دیویدز تی اعلام نموده 82 مغازه خود در کانادا را می بندد و به کار تمام 42 مغازه اش در بازار آمریکا انتها می دهد. این شرکت سعی دارد روی کسب و کار تجارت آنلاین خود تمرکز کند همچنین و به خوار و بارفروشی ها و داروخانه ها خدمت رسانی کند.

شرکت DavidsTea هشتاد و دو فروشگاه را در کانادا می بندد و از بازار آمریکا خارج می گردد

بهترین تجربه سفر را به کارگزار کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

این شرکت واقع در مونترال گفته اعلانیه های اتمام قرارداد اجاره 124 مغازه خود را ارسال نموده و این اتفاق از 30 روز دیگر می افتد.

دیویدزتی همچنین گفته خواهان شرایط بهتر اجاره در 100 مغازه باقی مانده خود در کانادا خواهد شد.

بسته شدن شعبه های این شرکت بخشی از برنامه تغییر ساختار بدهی آن است. شرکت توانست تحت لایحه تغییر ساختار مطالبات شرکت ها از دادگاه حمایت دریافت کند و در دادگاه منطقه ای دلاور در آمریکا هم تحت بند شماره 15 اعلام ورشکستگی کرد.

هرشل سیگال موسس و مدیر عامل موقت شرکت گفت بسته شدن مغازه های بدون سود به شکل دادن یک مدل کسب و کار قدرتمندتر در آینده یاری می نماید و باعث می گردد برند بتواند در طولانی مدت موفقیت و پایداری خود را حفظ کند.

فرنک زیتلا مدیر ارشد اقتصادی شرکت هم گفت اگر دیویدزتی نتواند با صاحبان املاک مغازه ایش به توافق برسد، ممکن است مجبور بگردد مغازه های بیشتری را به طور دائمی ببندد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1152

به "شرکت DavidsTea هشتاد و دو فروشگاه را در کانادا می بندد و از بازار آمریکا خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت DavidsTea هشتاد و دو فروشگاه را در کانادا می بندد و از بازار آمریکا خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید