شتاب زمستانه کاریز با 20 رویداد آنلاین برگزار می شود ، فرصتی برای کسب تجربه استارت آپی

به گزارش مرد کوچک، بیست رویداد آنلاین در شتاب زمستانه کاریز، با موضوعات منحصربه فرد در حوزه فناوری های سخت و شعار پنج دنده تا قهرمانی (تیم، سرمایه، مجوز، فرصت و پتنت) برگزار می شود.

شتاب زمستانه کاریز با 20 رویداد آنلاین برگزار می شود ، فرصتی برای کسب تجربه استارت آپی

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، کاریز در ادامه برگزاری وبینار های متنوع آموزشی و مهارتی در حوزه استارت آپ های فناوری های سخت (هاردتک)، اقدام به برگزاری منسجم و یکپارچه رویداد هایی در قالب شتاب زمستانه در هاردتک کرده است. در شتاب زمستانه کاریز، 20 رویداد آنلاین با موضوعات منحصربه فرد در حوزه فناوری های سخت، با شعار پنج دنده تا قهرمانی (تیم، سرمایه، مجوز، فرصت و پتنت) برگزار می شود.

توسعه و تجاری سازی فناوری، به ویژه فناوری های سخت (هاردتک)، منوط به در نظر دریافت مجموعه ای پیچیده و درهم تنیده از فاکتور های متنوعی است که طبیعتاً یک کارآفرین استارت آپی، باید دانش و تجربه لازم برای مواجهه با این فاکتور ها را به دست آورد. داشتن ایده ای مبتنی بر تقاضای بازار، برخورداری از تیمی متخصص و مکمل، حفاظت حداکثری از ایده ها و نوآوری ها، توجه به الزامات جذب سرمایه و شبکه سازی مناسب، تنها بخشی از این ملاحظات استارت آپی است. در میان این همه فاکتور و چالش، جای تعجب نیست که طبق آمار، بیش از 90 درصد استارت آپ ها در تجاری سازی محصول نهایی و رساندن آن به بازار تقاضا، ناکام می مانند!

در واکنش به این موضوع و نیاز فزاینده استارت آپ های ایرانی به کسب دانش و تجربه پیرامون موضوعات مختلف اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی، کاریز با برگزاری هدفمند رویداد های مختلف، در تلاش برای اتصال ایده و فناوری به صاحبان سرمایه است تا از این طریق، دسترسی به اکوسیستم کارآفرینی به ویژه در حوزه فناوری های سخت، تسهیل شود.

پس از تجربه موفقیت آمیز وبینار های مختلف از سوی کاریز و استقبال مخاطبین از آن ها، این برنامه، اقدام به برگزاری منسجم و یکپارچه رویداد های خود در قالب تقویم زمستانه کاریز کرده است. این رویداد بزرگ که تحت عنوان شتاب زمستانه در هاردتک و با عناوین متنوع و کاربردی از نیاز های مختلف استارت آپ ها در حوزه فناوری های سخت (هاردتک) برگزار می شود، 20 رویداد آنلاین با موضوعات منحصربه فرد در حوزه فناوری های سخت را در بر می گیرد.

چالش های کلیدی کسب وکار های استارت آپی، اعم از تیم سازی و توسعه کسب وکار، تأمین مالی و فرصت های سرمایه پذیری، مالکیت فکری و پتنت، مجوز ها و استاندارد ها و بهره گیری از IT در هاردتک، به عنوان سرفصل های موضوعی وبینار ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1367

به "شتاب زمستانه کاریز با 20 رویداد آنلاین برگزار می شود ، فرصتی برای کسب تجربه استارت آپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتاب زمستانه کاریز با 20 رویداد آنلاین برگزار می شود ، فرصتی برای کسب تجربه استارت آپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید