شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران استان محور و تخصصی خواهد بود

به گزارش مرد کوچک، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران استان محور و تخصصی خواهد بود.

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران استان محور و تخصصی خواهد بود

علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ارتباط تصویری با مدیران کل و معاونین گردشگری استانهای کشور با موضوع هماهنگی برای حضور و مشارکت در برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، به ادارات کل استانی به عنوان یکی از اصلی ترین بخشهای شرکت کننده در این رویداد مهم صنعت گردشگری کشور تاکید کرد: این رویداد استان محور و تخصصی خواهد بود و نیاز است 31 استان کشور تولید محتوا و استفاده از ابزارهای نوین تبلیغات و اطلاع رسانی را در صدر برنامه های خود قرار دهند.

وی شرح داد: نمایشگاه امسال به رغم استان محور بودن کاملا تخصصی است و نیاز هست هر استان با فعال کردن تمامی ظرفیت های فرابخشی و به مشارکت گرفتن فعالان بخش خصوصی مربوطه از زمینه مساعد فراهم شده بهره مند شوند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه نمود: برای معرفی داشته های متنوع استانی نیاز است رویکرد و نوع تبلیغات سنتی صرف تغییر یابد و به سمت جلوه متفاوت فناوری در تولید محتوای استانی حرکت کنیم. بر این اساس استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی و همکاری با فعالان متخصص کارآمد از جمله شرکتهای دانش بنیان و پارکهای علم و فناوری در اولویت امور جاری قرار گیرد.

شالبافیان همچنین با اشاره به در نظر گرفتن 2 هزار متر زمین با تسهیلات ویژه به ارزش 600 هزار یورو به کشورهای هدف گفت: برنامه ریزی به منظور برگزاری نشست های B2B با کشورهای خارجی شرکت کننده، بهره مندی از ظرفیت خواهرخواندگی میان شهرها، نمایش ظرفیت های شهرهای جهانی و به مشارکت گرفتن توانمندی بخش خصوصی داخلی برای دعوت فعالان شاخص و موثر دیگر کشورها نیز از جمله اولویت های کاری استانها بشمار می آید.

وی گفت: تلاش شود در انعکاس ظرفیت های متنوع و محصولات گردشگری مختلف استانی به شکلی متفاوت و ملموس به انواع گردشگری موضوعی از جمله گردشگری خوراک، کشاورزی و طبیعت گردی توجه شود.

معاون گردشگری همچنین با تاکید بر امکان معافیت مالیاتی ویژه متقاضیان پیشگام در امر تبلیغات گردشگری یادآور شد: بیمارستان های استانی که دارای مجوز IPD برای میزبانی از گردشگران سلامت هستند هم می توانند با مشارکت در امر تبلیغات نمایشگاه از موضوع معافیت مالیاتی بهره مند شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2156

به "شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران استان محور و تخصصی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران استان محور و تخصصی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید