سوادکوهی: مادرم فکر می نماید در مجارستان حضور دارم و در امیدهای دنیا کشتی می گیرم

به گزارش مرد کوچک، عضو وزن 79 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: مادرم خیلی نگران کارهایم بود، بعد از اینکه عدم حضورم در مسابقات جهانی امید قطعی شد، به خانه نرفتم، او فکر می نماید در مجارستان هستم.

سوادکوهی: مادرم فکر می نماید در مجارستان حضور دارم و در امیدهای دنیا کشتی می گیرم

علی سوادکوهی بعد از جا ماندن از سفر به مجارستان برای شرکت در مسابقات امیدهای دنیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: نمی دانم باید چه بگویم، این هم سرنوشت من بود که بعد از ماه ها تمرین، نتوانم به امیدهای دنیا بروم. در تمام اردوهای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان پیش از دنیای نورسلطان حضور داشتم، تا آخرین روز تمرین کردم و بعد هم به اردوی تیم ملی امید رفتم. می دانم خدایی که بالای سرمان هست، حقم را می گیرد.

وی ادامه داد: من تقصیری در عدم اعزام به مسابقات دنیای امید نداشتم. کشتی گیر وقتی در مسابقه انتخابی اول می گردد، دیگر همه فکر و ذکرش مسابقه بین المللی است که پیش رو دارد. باید به من می گفتند که پاسپورتم نامعتبر است تا یا خودم بعد از تمرین و یا یکی از اعضای خانواده ام، کارهای تمدید پاسپورت را انجام می داد. مادرم همواره دنبال کارهایم بود. به خاطر مسائلی که پیش آمد، خیلی نگران بود. وقتی کارم برای سفر به مجارستان درست نشد، به خانه نرفتم. مادرم فکر می نماید ویزایم آمده و من اکنون در مجارستان هستم و مسابقه دارم.

این مدعی مازندرانی وزن 79 کیلوگرم گفت: پاسپورت من در فدراسیون کشتی بود. کسی که مسئولیت کارهای ویزا و پیگیری های مربوط به آن را برعهده داشت، 5-6 روز قبل از اعزام تیم، به من اطلاع داده که اعتبار پاسپورتم تمام شده و باید تمدیدش کنم. من با توجه به اینکه سرباز هستم، واقعا در 5 روز چه کاری می توانستم انجام دهم؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 541

به "سوادکوهی: مادرم فکر می نماید در مجارستان حضور دارم و در امیدهای دنیا کشتی می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوادکوهی: مادرم فکر می نماید در مجارستان حضور دارم و در امیدهای دنیا کشتی می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید