زنگ خطر شیوع کرونای انگلیسی در به کنگاور

به گزارش مرد کوچک، فرماندار کنگاور با اعلام خبر تشخیص یک مورد کرونایی انگلیسی در این شهرستان گفت: حضور مسافران نوروزی زنگ خطری در افزایش و شیوع بیماری کرونا و ویروس جهش یافته انگلیسی است.

زنگ خطر شیوع کرونای انگلیسی در به کنگاور

خبرنگاران کرمانشاه، فرزادالماسی گفت: با فرا رسیدن نوروز و شروع مسافرت ها ،خانمی چهل و چهار ساله ساکن در یکی از استانهای مرکزی کشور به همراه خانواده به قصد ملاقات و بازدید به یکی از روستاهای کنگاور وارد میشود وپس از مدتی در روز پنجم فروردین با بروز علائم به مرکز 16 ساعته مراجعه کرده و تست کرونا از وی بعمل می آید.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه با گذشت 24 ساعت نتیجه تست pcr ایشان مثبت شده است توسط تیم مراقبتی مرکز بهداشت در مورخه 7 فروردین از افراد خانواده و افراد مواجهه داشته با ایشان نیز رپی تست و تست pcr اخذ شده است که بدلیل اینکه تشخیص نوع ویروس کرونای انگلیسی مشکل تر بوده و احتیاج به زمان بیشتری دارد پس از 48 ساعت تعیین شد نوع ویروس کرونای ایشان از نوع ویروس کرونای انگلیسی است.

الماسی توضیح داد: نمونه رپی تست گرفته شده از ده نفر نزدیکان وی منفی بوده و منتظر اعلام نتایج تست pcr از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشیم.

فرماندار کنگاور خاطر نشان کرد: تیم واکنش سریع شبکه بهداشت فردا با حضور در سطح این روستا اقدام به انجام غربالگری از ساکنان آن خواهند نمود که امیدواریم حاشیه انتشار آن اندک باشد.

وی یادآور شد: حضور مسافران نوروزی زنگ خطری در افزایش شیوع بیماری کرونا ویروس است که به انتقال بیشتر بیماری دامن خواهد زد لذا از این عزیزان درخواست داریم مسافرت و دید و بازدید های خود را به فرصت دیگری موکول کنند چراکه مقابله و کنترل این ویروس به یک همت و کوشش جمعی احتیاجمند است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1528

به "زنگ خطر شیوع کرونای انگلیسی در به کنگاور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ خطر شیوع کرونای انگلیسی در به کنگاور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید