خبرنگاران ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل های قزوین

به گزارش مرد کوچک، قزوین - خبرنگاران - پذیرش مسافر در مراکز اقامتی استان قزوین به منظور پیشگیری از ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

خبرنگاران ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل های قزوین

با تورهای عمان تابستان 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این تصمیم بر اساس مصوبه کارگروه استانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا اتخاذ و اجرایی شده است.

علیرضا خزائلی گفت: واحدهای اقامتی قزوین موظف شده اند تا ضمن ارایه خدمات مناسب به میهمانان پذیرش شده، همه نکات و موارد بهداشتی مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا را تا زمان خروج آنان رعایت نمایند.

وی با اشاره به دستورالعمل های ارایه شده به تاسیسات گردشگری برای رعایت نکات بهداشتی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: دستورالعمل ابلاغ شده از سوی معاونت گردشگری کشور با هدف پیشگیری از شیوع و ابتلای گردشگران داخلی وخارجی به ویروس کرونا تدوین شده و اجرای آن لازم است.

خزائلی همچنین از ممنوعیت ارایه خدمات به شکل حضوری در واحدهای پذیرایی شامل سفره خانه های سنتی، کافه ها، قهوه خانه ها و ... اطلاع داد و گفت: این واحدها تا اطلاع بعدی تنها مجاز به پخش غذا به شکل بیرون بر هستند و باید از ارایه خدمات پذیرایی حضوری پرهیز نمایند.

این مسوول گفت: به منظور نظارت بر نحوه اجرای اقدامات پیشگیرانه و رعایت دستور العمل های بهداشتی ابلاغ شده، تیم های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت روزانه از تاسیسات گردشگری بازدید و بازرسی می نمایند.

استان قزوین دارای 241 واحد تاسیسات گردشگری است که شامل 103 مجتمع پذیرایی، 87 واحد اقامتگاهی، 48 دفتر مسافرتی و سه آکادمی است.

تا به امروز هشت بیمار قطعی کرونا در قزوین شناسایی شده که 2 تن از آنان جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 790

به "خبرنگاران ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل های قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل های قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید