شروع آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی از 20 فروردین

به گزارش مرد کوچک، کلاس های آموزشی مقاطع تحصیلات تکمیلی از 14 و کلیه دروس دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی از 20 فروردین ماه امسال برای نیم سال دوم تحصیلی به شکل حضوری برگزار می گردد.

شروع آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی از 20 فروردین

به گزارش خبرنگاران، دانشگاه شهید بهشتی بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و جلسه رؤسای دانشگاه های کشور، مصوبه هیات رئیسه این دانشگاه در مورد چگونگی برگزاری حضوری فعالیت های آموزشی دانشگاه در نیم سال دوم تحصیلی 01- 1400 را اظهار داشت.

بر این اساس کلاس های مقاطع تحصیلات تکمیلی (غیر از دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1400) از 14 فروردین و کلیه دروس دانشجویان کارشناسی از 20 فروردین به صورت حضوری ادامه می یابد.

دروس نظری کارشناسی دانشجویان شهید بهشتی با بیش از 40 نفر دانشجو به صورت غیرحضوری برگزار شده و برای این دروس، کلاس های حل تمرین و برطرف اشکال با ظرفیت کمتر برنامه ریزی خواهد شد.

بعلاوه کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1400 پس از ماه مبارک رمضان (از 17 اردیبهشت) به صورت حضوری برگزار می گردد. همانطور که قبلا نیز اعلام شده است، آزمون انتها ترم در کلیه مقاطع به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دانشجویان موظفند کارت الکترونیکی تزریق دو دُز واکسن خود را در بدو ورود به دانشگاه به مسؤولین مربوط ارائه نمایند و دانشجویان متقاضی خوابگاه ضمن تزریق سه دُز واکسن، می توانند بر اساس زمان بندی زیر نسبت به ارائه درخواست خوابگاه اقدام نمایند:

1- ثبت نام خوابگاه از جاماندگان واجد شرایط کارشناسی ورودی های 97 و 98 از ساعت 11صبح تا 24 روز یکشنبه 14 فروردین و آغاز اسکان از 20 فروردین.

2- ثبت نام خوابگاه دانشجویان واجد شرایط کارشناسی ورودی های 99 و 1400 از ساعت 11 صبح تا 24 روز سه شنبه 16 فروردین و آغاز اسکان از 20 فروردین.

3- زمان ثبت نام و واگذاری خوابگاه به دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1400 متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد و پذیرش اسکان سایر دانشجویان که قبلا در خوابگاه حضور داشتند، طبق روال از 13 فروردین خواهد بود.

در مصوبه هیات رییسه دانشگاه شهید بهشتی آمده است؛ در صورت تغییر شرایط همه گیری ویروس کووید -19، بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و ابلاغیه های مراجع ذی ربط، مراتب مجددا اطلاع رسانی و اقدامات متناسب با آن پیش بینی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2027

به "شروع آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی از 20 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی از 20 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید