دنبال مشارکت هوشمند در انتخابات هستیم، مشارکت احساسی منجر به پشیمانی می گردد

به گزارش مرد کوچک، عضو شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی با بیان اینکه ائتلاف به دنبال مشارکت هرچه فعال تر، ولی فعال هوشمند است، گفت: گزینه ای که انتخاب می گردد باید شایسته و توانمند و جوان باشد.

دنبال مشارکت هوشمند در انتخابات هستیم، مشارکت احساسی منجر به پشیمانی می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی عصر امروز در در آیین رونمایی از برنامه و نقشه راه (دولت مردمی و تحول گرا) گفت: انتخابات چند رکن دارد که اولین رکن حضور گسترده مردمی و مشارکت حداکثری هوشمند است نه مشارکت هیجانی و احساسی، چون مشارکت احساسی منجر به پشیمانی می گردد که امروز آن را می بینیم.

چمران ضمن تاکید بر اینکه ائتلاف نیرو های انقلاب هم به دنبال مشارکت هرچه فعال تر، ولی فعال هوشمند است، گفت: گزینه ای که انتخاب می گردد باید شایسته و توانمند و جوان باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب ما فقط رییس جمهور نباشد و باید گروهی که با او همکاری می نمایند هم معین باشد گفت: بعد از انتخابات باید نظارت کنیم و باید کسانی که انتخاب می نمایند باید رصد و حمایت و راهنمایی نمایند.

رییس سابق شورای شهر تهران ضمن بیان اینکه مشکل اول و مهم ما مدیریت است، گفت: مدیریت ما مخصوصا در حوزه فرهنگی ناکارآمد است و دشمن متوجه دوگانگی ها می گردد و این را در جامعه می دمد و دوگانه حاکمیت و دولت بوجود می آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1462

به "دنبال مشارکت هوشمند در انتخابات هستیم، مشارکت احساسی منجر به پشیمانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال مشارکت هوشمند در انتخابات هستیم، مشارکت احساسی منجر به پشیمانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید