در طرح رعد 39، 713 سارق مالخر شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش مرد کوچک، خبرگزاری خبرنگاران- سردار حسین رحیمی با بیان این که تمام کلانتری ها در 48 ساعت گذشته با انجام اقدامات پلیسی و همچنین دریافت 236 حکم قضایی طرح رعد 39 را به بهترین صورت اجرا کردند، افزود: از 713 سارق و مالخر 2700 قلم اموال مسروقه مردم کشف و ضبط شد.

در طرح رعد 39، 713 سارق مالخر شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وی گفت: در این مرحله از رعد 39، صد و 12 دستگاه خودرو و 66 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: به جز پلیس هیچ دستگاهی حق اظهارنظر در خصوص جریمه خودرو ها در این روز های کرونایی را ندارد، زیرا پلیس جریمه صادر می کند و در شب اول این محدودیت کرونایی فقط پلیس تذکر داد.

سردار رحیمی با اشاره به این که همکاری اصناف و پلیس در این چند شب بسیار خوب بوده است، گفت: 95 درصد اصناف قوانین و مقررات و محدودیت های کرونایی را رعایت می کنند.

وی همچنین در خصوص کاهش تردد ها در پایتخت اضافه کرد: در شب ها بالغ بر 76 درصد و در روز ها 30 تا 40 درصد کاهش تردد را شاهدیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، سردار رحیمی گفت: اگر در این شب ها رانندگان مجبور به خروج از منزل می شوند حتماً باید به فرمانداری مراجعه کنند و توضیحات لازم را در خصوص خروج اضطراری خود عنوان کنند و با دریافت نامه به مراکز ده گانه اعتراضات راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند تا نسبت به کاهش جریمه اقدام شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1310

به "در طرح رعد 39، 713 سارق مالخر شناسایی و دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در طرح رعد 39، 713 سارق مالخر شناسایی و دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید