چگونه راستا خود را پیدا کنیم؟

به گزارش مرد کوچک، پیدا کردن برترین راستا برای پیاده روی، سریع ترین راه برای رسیدن به مقصد، همه این ها برخی وقت ها سخت می گردد. می دانم برای شما که اهل سفر هستید، چقدر راه برای تان مهم است و چقدر به راستاهای تازه اهمیت می دهید، حالا می توانید با این نرم افزارها کار را برای خودتان ساده کنید.

چگونه راستا خود را پیدا کنیم؟

چگونه راستا خود را پیدا کنیم؟

با ویکی لاک آشنا شوید. یک شبکه اجتماعی مخصوص آدم های طبیعت گرد است. یک سایت با کلی گزینه. اگر عاشق پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، دویدن، آفرود، کوهنوردی، موتورسواری، اسکی، قایقرانی و... هستید باید این مژده را به شما بدهم که برترین گزینه برای شما ویکی لاک است.

سریع به این سایت بروید یا برنامه اش را روی تلفن همراه خود نصب کنید. برای استفاده، ضروری است یک حساب کاربری درست کنید. پروفایل شما شامل عکس، مختصات دقیق مکانی که هستید، علاقه مندی ها (مثل کوهنوردی، شنا و...) و یک خلاصه راجع به خودتان است. با داشتن این پروفایل می توانید آدم هایی شبیه به خودتان را پیدا کنید.

چطور استفاده کنیم؟

صفحه اول، صفحه جستجو است و شما می توانید علاقه مندی خود را آنجا انتخاب کنید. این انتخاب شما را راهنمایی می نماید تا راستاهای مختلف در سراسر جهان را بیابید و آن ها را از چند نظر تفکیک کنید. از لحاظ مسافت، درجه سختی، آسانی و...

راستا شخصی:

شما می توانید به سبک خودتان مسافتی را طی کنید و راه تازه را به اشتراک بگذارید. این به عنوان راستا شخصی در پروفایل شما ثبت می گردد. برای ساختن نقشه، باید توجه داشته باشید که تنها با تلفن همراه خود می توانید نقشه درست کنید. به وسیله اپ فقط کافیست record trail را بزنید. به همین سادگی.

کجای جهانم؟

وقتی شما علاقه تان را تعیین می کنید تمام فعالیت های مشابه در سراسر جهان برای شما نمایش داده می گردد. بر اساس همین گزینه به شما این امکان را می دهد تا در سفرهای خارج از کشور هم بتوانید، طبق سلیقه خود، گروه مناسب را پیدا کنید.

در این همین راستا:

یک اپ کاربردی دیگر در رابطه با راستایابی، رم تو ریو است. این برنامه راه های ممکن جابه جایی بین دو نقطه را به ما نشان می دهد، از مقرون به صرفه ترین گرفته تا سریع ترین آنها و از هر نقطه به هر جای دیگر که فکرش را بکنید. مثلا از ویتنام به کوبا یا از جیبوتی به تبت. این برنامه تمام راستاهای هوایی و زمینی را با جزییات مسافت، مدت زمان، مکان های توقف و قیمت نمایش می دهد و با توجه به مقصد هم هتل پیشنهاد می دهد. البته رسالت اصلی این برنامه راستا است و انتخاب هتل امکان فرعی است. برای انتخاب محل اقامت می توانید به مقاله بوکینگ دات کام در همین وبلاگ مراجعه کنید.

نمونه های ایرانی:

با یک جست و جوی ساده می توانید انواع راستایاب های ایرانی را پیدا کنید. مثل دال، اَبیش، دانا و...

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2115

به "چگونه راستا خود را پیدا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه راستا خود را پیدا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید