جدیدترین خودروی شیائومی، کپی برداری از فراری است؟ ، عکس

به گزارش مرد کوچک، شیائومی تنها چند ماه پس از معرفی غول الکتریکی خود به نام SU7 که در چین هواداران زیادی پیدا نموده است، اعلام نموده که روی مدل بعدی خود کار می نماید. تصاویر منتشرشده از شباهت بالای این خودرو با فراری پوروسانگوئه حکایت دارد.

جدیدترین خودروی شیائومی، کپی برداری از فراری است؟ ، عکس

امیرمسعود عابدین- پس از شنیدن شایعات مختلف در ماه آوریل، اولین نمونه از SUV شیائومی در خیابان ها مشاهده شد. این مدل تازه که در حال حاضر با نام MX11 شناخته می گردد، به مقدار رندرهای تازه منتشرشده بزرگ نخواهد بود. عکس های به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی چینی (نمونه های زیر) نشان می دهند که این خودرو از نظر شکل و مقدار بیشتر به فراری پوروسانگوئه شباهت دارد.

نیمه جلوی شیائومی تازه کمی بلندتر شده و جلوپنجره آن کمی بالاتر قرار گرفته است. استتار و روکش بدنه، تماشا چراغ های جلو و جلوپنجره و ورودی ها را کمی سخت می نماید، اما انتظار می رود که کاملاً شبیه به سدان SU7 باشند. مانند SU7، یک سنسور لیدار در بالای شیشه جلو نصب شده است.

شکل منحصربه فرد این نمونه اولیه، به ویژه زمانی که از کنار به آن نگاه می کنیم، نمایان می گردد. شیشه های جانبی کمی بلندتر شده و درب عقب نیز بالاتر رفته است. این تغییرات به افزایش فضای سر برای مسافرانی که در عقب نشسته اند و بعلاوه به افزایش فضای بار یاری می نماید.

شباهت های بین شاسی بلند شیائومی و نسخه سدان آن در قسمت عقب نیز ادامه دارد، جایی که همان چراغ های عقب LED و نوار نوری در آن دیده می گردد. این نمونه اولیه بعلاوه دارای چراغ ترمز سوم در زیر شیشه عقب است.

جزئیات فنی در خصوص این مدل معین نیست، اما در ماه آوریل، گزارش ها حاکی از آن بود که این مدل از پلتفرم متفاوتی نسبت به SU7 استفاده می نماید. رسانه های چینی پیش بینی می نمایند که شاسی بلند تازه شیائومی در سال 2025 رونمایی گردد.

منبع: carscoops

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 تیر 1403 بروزرسانی: 5 تیر 1403 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2289

به "جدیدترین خودروی شیائومی، کپی برداری از فراری است؟ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خودروی شیائومی، کپی برداری از فراری است؟ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید