ثبت نام مهر ماه دانشگاه امام صادق (ع) اول شهریور شروع می گردد، افزایش پذیرش دانشجو برای نیمسال بعدی

به گزارش مرد کوچک، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق (ع) از آغاز ثبت نام مجازی دانشجویان برای ترم تحصیلی مهر ماه از ابتدای شهریور ماه اطلاع داد و گفت: آغاز کلاس های ترم تحصیلی جدید از 29 شهریور خواهد بود.

ثبت نام مهر ماه دانشگاه امام صادق (ع) اول شهریور شروع می گردد، افزایش پذیرش دانشجو برای نیمسال بعدی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

غلامرضا گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق (ع) در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با بیان اینکه ثبت نام مجازی ترم تحصیلی مهر ماه این دانشگاه از اول شهریورماه شروع خواهد شد، گفت: از آنجایی که ترم تابستانه این دانشگاه به صورت مجازی در سرانجام هفته اول شهریور ماه به سرانجام می رسد دانشجویان می توانند برای ثبت نام ترم تحصیلی مهر ماه از ابتدای شهریور در سایت این دانشگاه اقدام نمایند.

افزایش پذیرش دانشجو در ترم تحصیلی مهرماه در مقطع کارشناسی و دکتری

وی اضافه نمود: در ترم تحصیلی مهر ماه در مقطع کارشناسی و دکتری افزایش پذیرش خواهیم داشت به طوری که افزایش 200 دانشجوی کارشناسی پیوسته و همچنین در مقطع دکترا نیز با توجه به ایجاد رشته های جدید نزدیک به 90 دانشجو سال جاری بیشتر پذیرش خواهند شد.

در صورت تغییر زمانبندی برگزاری کلاس ها،تقویم آموزشی جدید اعلام می گردد

گودرزی توضیح داد: با توجه به شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا باید به این نکته اشاره کنم در صورت اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم به تغییر زمانبندی برگزاری کلاس های آموزشی داشته باشد تقویم آموزشی جدید تنظیم و به دانشجویان ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1110

به "ثبت نام مهر ماه دانشگاه امام صادق (ع) اول شهریور شروع می گردد، افزایش پذیرش دانشجو برای نیمسال بعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مهر ماه دانشگاه امام صادق (ع) اول شهریور شروع می گردد، افزایش پذیرش دانشجو برای نیمسال بعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید