همکاری مراکز مشاوره دانشگاه های تهران و علمی کاربردی گسترش پیدا می نماید

به گزارش مرد کوچک، مرکز مشاوره دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران غرب و مرکز مشاوره دانشگاه تهران به منظور گسترش همکاری مشترک در امور مشاوره و بهداشت روانی تفاهم نامه امضاء کردند.

همکاری مراکز مشاوره دانشگاه های تهران و علمی کاربردی گسترش پیدا می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران غرب، با حضور دکتر پیش بین رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران غرب و دکتر حمید پیروی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران به منظور گسترش همکاری های مشترک در امور مشاوره و بهداشت روانی و همچنین بهره گیری از ظرفیت های مشترک این دانشگاه و دانشگاه تهران، تفاهم نامه ای به امضای طرفین رسید.

بر اساس این تفاهم نامه فعالیت های مشترک بهداشت روانی در قالب برگزاری همایش، سمینار، کارگاه های آموزشی برای کارشناسان، کارکنان، فعالیت های مشترک تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه آنالیز شرایط آسیب های روانی اجتماعی دانشجویان، فعالیت های انتشاراتی مشترک در زمینه بهداشت روان، برنامه ریزی و اقدام درخصوص استفاده از خدمات مشاوره و درمان مرکز مشاوره دانشگاه تهران و ارجاع بیماران حاد به مرکز، راه اندازی، توسعه و حمایت از کانون های همیاران سلامت و ... مورد تفاهم نهاده شد.

این رویداد که موجبات توسعه تعاملات و فعالیت های بهداشت و سلامت روان در مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه تهران را به دنبال خواهد داشت، برای اولین بار است که در مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی و در این ابعاد مورد امضای طرفین نهاده شده است.

حمید پیروی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران نیز اضافه کرد: از تمام ظرفیت های موجود در مرکز مشاوره دانشگاه تهران در جهت همکاری و توسعه فعالیت های مرتبط با ارائه خدمات مشاوره ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران غرب استفاده خواهیم کرد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1213

به "همکاری مراکز مشاوره دانشگاه های تهران و علمی کاربردی گسترش پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری مراکز مشاوره دانشگاه های تهران و علمی کاربردی گسترش پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید