بودجه سال آینده سازمان میراث فرهنگی هیچ گونه رشدی نداشته است

به گزارش مرد کوچک، رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: بودجه سال آینده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به سایر دستگاه های اجرایی هیچ گونه رشدی نداشته است اما تا به امروز عملکرد مثبتی داشتیم.

بودجه سال آینده سازمان میراث فرهنگی هیچ گونه رشدی نداشته است

به گزارش خبرنگاران از اهواز، زهرا احمدی پور امروز در حاشیه بازدید از آثار تاریخی و گردشگری شهرستان شوش در جمع خبرنگاران گفت: میراث فرهنگی خوزستان در واقع یک سرمایه ملی و جهانی است که سایر کشورهای جهان از آن بی بهره هستند؛ حتی در این استان می توان آثار به جا مانده از هشت سال جنگ تحمیلی را به عنوان موزه هایی تاریخی در معرض دید گردشگران قرار داد که این امر نیازمند توجه از سوی مسئولان است.

وی افزود: خوزستان ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد و با توجه به ایام نوروز و سفرهای نوروزی سازمان گردشگری و میراث فرهنگی در حال برنامه ریزی برای توسعه ظرفیت های گردشگری در این استان است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: بودجه سال آینده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به سایر دستگاه های اجرایی هیچ گونه رشدی نداشته است اما تا به امروز عملکرد مثبتی داشتیم.

وی گفت: به منظور بازسازی و ترمیم مقبره حضرت دانیال نبی(ع) اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال اختصاص دادیم تا شهرستان شوش بتواند از این ظرفیت گردشگری در راستای جذب توریست و توسعه اقتصاد عملکرد مطلوبی را داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 821

به "بودجه سال آینده سازمان میراث فرهنگی هیچ گونه رشدی نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه سال آینده سازمان میراث فرهنگی هیچ گونه رشدی نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید