بوتیک هتل های استانبول: هدایت برای اقامت در جواهرهای کوچک و لوکس

به گزارش مرد کوچک، بوتیک هتل های استانبول فضایی دلچسب و صمیمی برای استراحت در این شهر تاریخی و در عین حال مدرن دارد، در واقع بوتیک هتل های استانبول برترین مکان برای تجربه زندگی واقعی در این شهر پر جنب و جوش محسوب می گردد. استانبول یکی از بزرگترین شهرهای دنیا است که توانسته در طول سال ها اصالت و معماری خود را حفظ کند و در عین حال از پیشرفت های دنیای مدرن امروزی هم عقب نماند.

بوتیک هتل های استانبول: هدایت برای اقامت در جواهرهای کوچک و لوکس

سالانه میلیون ها دنیاگرد برای کار و یا سرگرمی از کشورهای مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند و احتیاج به هتل و اقامتگاه در استانبول هر روز بیشتر از قبل احساس می گردد به همین علت بسیاری از فعالان صنعت دنیاگردی در این شهر به جای ساخت هتل های لوکس و بزرگ که هزینه و زمان زیادی برای ساخت آن احتیاج است، به سراغ راه اندازی بوتیک هتل های مدرن و کلاسیک در فضاهایی خاص در سطح محله های معروف شهر استانبول رفته اند. اگر برای کار و یا سرگرمی قصد سفر به شهر استانبول را دارید و از اقامت در هتل های معمولی خسته شده اید، ما به شما اقامت در بوتیک هتل های استانبول را پیشنهاد می کنیم. برای آشنایی بیشتر با برترین بوتیک هتل های استانبول حتما این مقاله از مجله دنیاگردی خبرنگاران را تا خاتمه دنبال نمایید.

برترین بوتیک هتل های استانبول

استانبول مرکز فرهنگی، تاریخی کشور ترکیه محسوب می گردد، وجود اماکن تاریخی و جاذبه های دنیاگردی متنوع و بسیار زیاد در این شهر باعث شده سالانه میلیون ها دنیاگرد از کشورهای مختلف دنیا برای سرگرمی به شهر استانبول سفر کنند. همزمان با افزایش سفرها به استانبول اقامت در بوتیک هتل های این شهر هم رونق بسیار خوبی پیدا نموده و بسیاری از دنیاگردان ترجیح می دهند به جای اقامت در یک هتل معمولی در اتاق های یک بوتیک هتل تاریخی اقامت داشته باشند تا زندگی واقعی مردم شهر استانبول را در گذشته و حال از نزدیک لمس کنند. برترین بوتیک هتل های استانبول در منطقه ها توریستی این شهر همانند محله بی اوغلو و یا نیشانتاشی واقع شده اند و دنیاگردان از این بوتیک هتل ها دسترسی راحتی به مرکز شهر و جاذبه های دنیاگردی استانبول دارند. در ادامه قصد داریم بعضی از مشهورترین بوتیک هتل های استانبول را با جزئیات به شما معرفی کنیم.

بوتیک هتل بنک استانبول - The Bank Hotel Istanbul

اگر در زمان سفر به شهر زیبا و توریستی استانبول در پی فضایی دنج و مجهز برای استراحت هستید، بوتیک هتل بنک استانبول (The Bank Hotel Istanbul) یکی از برترین بوتیک هتل های استانبول برای اقامت شما در این شهر محسوب می گردد. این بوتیک هتل پنج ستاره که در منطقه بی اوغلو در محله کاراکوی شهر استانبول واقع شده است، فضایی شیک و مجلل با منظره تنگه بسفر دارد و مسافران در زمان استراحت در اتاق های این بوتیک می توانند از دیدن منظره شهر و دریا به صورت همزمان لذت ببرند.

بوتیک هتل بنک استانبول فضایی با شکوه و در عین حال اصیل برای اقامت میهمانان خود فراهم نموده و مسافران در مدت اقامت به انواع امکانات رفاهی همانند رستوران، کافه، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سونا، لاندری، اتاق چمدان و اینترنت پر سرعت بی سیم دسترسی دارند تا در قلب یکی از تاریخی ترین محله های شهر استانبول اقامتی دلچسب و به یادماندنی را تجربه کنند. این هتل پنج ستاره 62 اتاق برای پذیرایی از میهمانان خود و فضای همه اتاق ها به سبک مدرن و با لوازم لوکس طراحی شده است تا مسافران اقامت دلچسبی را در این مجموعه سپری کنند. بزرگترین واحد اقامتی این بوتیک در طبقه آخر این مجموعه واقع شده است و متراژ آن حدود 83 متر است.

بوتیک هتل سوماهان آن دِ واتر - Sumahan on the Water

اگر جز دنیاگردانی هستید که در زمان سفر به استانبول به جای اقامت در هتل های نوساز و مدرن اقامت در فضایی لوکس و تاریخی را ترجیح می دهید، بوتیک هتل سوماهان آن دِ واتر (Sumahan on the Water) گزینه مناسبی برای اقامت شما در این شهر محسوب می گردد. هتل پنج ستاره سوماهان آن دِ واتر یکی از زیباترین بوتیک هتل های استانبول است که در مجاورت آب های زلال دریای سیاه واقع شده و مسافران از پنجره اتاق خود هر صبح و عصر می توانند منظره تنگه بسفر را دیدن کنند.

این هتل در نزدیکی ساحل کاباتاش در بخش آسیایی شهر بزرگ استانبول واقع شده است، میهمانان این هتل در مدت اقامت به انواع امکانات رفاهی همانند رستوران روباز و سرپوشیده، کافه، حمام ترکی، مرکز اسپا و ماساژ، لاندری و سالن بدنسازی دسترسی دارند تا اقامت دلچسبی را در مجاورت آب های زلال دریا با منظره شهر استانبول تجربه کنند. اتاق های این بوتیک هتل که در زمان عثمانی ساختمان آن یک کارخانه بزرگ بوده به سبک نئوکلاسیک و با لوازم لوکس طراحی شده و اغلب اتاق ها به شومینه مجهز است تا مسافران در زمان اقامت حس آرامش و راحتی را یکجا تجربه کنند و در روزهای سرد شهر استانبول در فصل زمستان هم اقامت دلپذیری را در این مجموعه داشته باشند.

بوتیک هتل نئوریون - Neorion Hotel

کسانی که در زمان سفر به شهر استانبول تمایل دارند در قلب محله تاریخی فاتیح اقامت داشته باشند تا به راحتی بتوانند خود را به جاذبه های دنیاگردی استانبول برسانند باید اقامت در بوتیک هتل نئوریون (Neorion Hotel) را امتحان کنند. این بوتیک هتل در واقع یک ساختمان قدیمی در قلب منطقه اروپایی شهر استانبول بوده که پس از بازسازی و نوسازی به یکی از برترین بوتیک هتل های استانبول با معماری شیک و امروزی تبدیل شده است.

این هتل چهار ستاره فضایی دنج برای استراحت در شهر استانبول پس از گردش در محله های تاریخی آن دارد، مسافران در زمان استراحت در اتاق های بزرگ این هتل می توانند از پنجره اتاق خود تردد کشتی ها در تنگه بسفر را دیدن کنند و از زیبایی منظره لذت ببرند. بوتیک هتل نئوریون 53 اتاق برای پذیرایی از میهمانان خود دارد که اغلب اتاق ها به سبک مدرن اما با نشانه هایی از معماری عثمانی طراحی شده است، در تمامی اتاق های این هتل تابلوهای نقاشی زیبایی نصب شده که همگی اثر دست هنرمندان شهر استانبول است. مسافران هتل برای آفتاب گرفتن می توانند خود را به طبقه آخر هتل نئوریون برسانند و با منظره پانوراما از گرمای آفتاب روی صندلی های مخصوص لذت ببرند و یا برای صرف صبحانه ای مفصل به رستوران هتل سر بزنند.

بوتیک هتل ویت استانبول سوئیت - Witt Istanbul Suites

بسیاری از دنیاگردان در زمان سفر به شهر استانبول ترجیح می دهند برای دسترسی راحت به بناهای تاریخی و جاذبه های دنیاگردی این شهر در منطقه بی اوغلو اقامت داشته باشند، بوتیک هتل ویت استانبول سوئیت (Witt Istanbul Suites) یکی از برترین بوتیک هتل های استانبول برای اقامت راحت در این شهر محسوب می گردد. این بوتیک هتل پنج ستاره بیشتر از اینکه فضایی شبیه به هتل های لوکس و مجلل داشته باشد، فضایی دنج با طراحی مدرن برای اقامت مسافران خود فراهم نموده و فضای داخلی هتل به علت تعداد کم اتاق ها معمولا در آرامش مطلق است تا مسافران استراحت دلچسبی پس از گردش در شهر زیبای استانبول داشته باشند.

این بوتیک هتل 18 اتاق با متراژ و امکانات متنوع دارد که در طراحی تمامی اتاق ها از سرویس خواب چوبی استفاده نموده اند، همه اتاق های این هتل مجهز به لوازم تهیه چای و قهوه است تا مسافران به راحتی بتوانند نوشیدنی گرم مورد نظر خود را در اتاقشان آماده کنند. فضای پشت بام این هتل هم به صورت اختصاصی برای دیدن منظره شهر در زمان نوشیدن یک فنجان قهوه دیزاین شده تا مسافران بوتیک هتل ویت نهایت لذت را از اقامت خود در این مجموعه ببرند و با خاطره ای خوش شهر استانبول را به مقصد خانه ترک کنند.

بوتیک هتل پرا پالاس - Pera Palace Hotel

بوتیک هتل پرا پالاس (Pera Palace Hotel) را می توان اولین هتل شهر استانبول دانست که در نزدیکی ایستگاه قدیمی راه آهن این شهر در منطقه بی اوغلو واقع شده و دنیاگردان بسیاری از شهرهای مختلف دنیا برای اقامت در این هتل تاریخی به شهر استانبول سفر می کنند. حتی بعضی از مسافران از ماه ها قبل اتاق های این هتل تاریخی را با قیمت های گزاف رزرو می کنند تا در زمان سفر به استانبول چند شبی را در فضای یکی از برترین بوتیک هتل های استانبول اقامت داشته باشند.

آنچه باعث معروفیت این هتل پنج ستاره شده، معماری داخلی مجذوب کننده و منحصر به فرد این هتل پنج ستاره است، چیدمان و طراحی این هتل مشابه هتل های اروپایی انجام گرفته و اقامت در این هتل مسافران را به قرن 19 میلادی در اروپا می برد. البته امکانات موجود در این هتل مطابق آخرین استانداردهای بین المللی هتلداری در دنیا است و هر آنچه که برای رفاه حال مسافران در مدت اقامت احتیاج است همانند استخر در این هتل مهیا نموده اند. موزه پرا، خیابان استقلال و برج گالاتا از جمله جاذبه های دیدنی شهر استانبول است که در فاصله چند قدمی از بوتیک هتل پرا پالاس قرار دارند.

بوتیک هتل ابراهیم پاشا - Hotel Ibrahim Pasha

اگر دوست دارید در زمان اقامت در شهر استانبول روز خود را با دیدن منظره مسجد تاریخی سلطان احمد شروع کنید، بوتیک هتل ابراهیم پاشا (Hotel Ibrahim Pasha) برترین گزینه برای اقامت شما در این شهر محسوب می گردد، زیرا این هتل فقط 100 متر با مسجد تاریخی سلطان احمد یا همان مسجد آبی فاصله دارد. مسافران این بوتیک هتل سه ستاره در مدت اقامت می توانند از امکانات متنوع این مجموعه همانند روف گاردن، کافه، رستوران، حمام ترکی، مرکز اسپا و لاندری هتل استفاده کنند. در گوشه و کنار این هتل شیک و مجهز می توانید به وضوح آثار معماری عثمانی را بر روی دیوارها یا کاشی ها کف زمین مشاهده کنید.

مسافران هتل هر صبح می توانند برای نوش جان کردن صبحانه ای مفصل به رستوران هتل سر بزنند و از بوفه باز صبحانه غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه خود را به مقدار دلخواه نوش جان کنند. فضای اتاق های این هتل شاید خیلی بزرگ نباشد، اما به سبک مدرن و با برترین امکانات هتلداری تجهیز شده تا مسافران فضایی راحت برای استراحت داشته باشند. هتل ابراهیم پاشا یکی از برترین بوتیک هتل های استانبول برای یک اقامت مالی و در عین حال دلچسب در شهر استانبول است.

بوتیک هتل سیکس سنس کوچتاش مانسیونز - Six Senses Kocatas Mansions

برای اقامت در فضایی نوستالژی و در عین حال مجهز در شهر استانبول می توانید اتاق های بوتیک هتل سیکس سنس کوچتاش مانسیونز (Six Senses Kocatas Mansions) را رزرو کنید. این بوتیک هتل تاریخی زمانی خانه ای که ثروتمندان شهر استانبول بوده که با گذشت سال ها توانسته معماری اصیل و چشم نواز خود را حفظ کند و پس از یک بازسازی کامل به بوتیک هتل تبدیل گردد. این هتل یکی از بزرگترین بوتیک هتل های استانبول محسوب می گردد که در سال 1860 ساختمان اصلی آن ساخته شده و در حال حاضر با 45 سوئیت مجلل با منظره چشم نواز دریا و شهر استانبول از مسافران داخلی و خارجی پذیرایی می نماید.

فضای بزرگ این هتل از دو ساختمان مجزا تشکیل شده و محوطه باغ هتل سیکس سنس کوچتاش برای پیاده روی و قدم زدن در طول روز بسیار ایده آل است. مسافران در مدت اقامت در این هتل می توانند از امکانات و خدمات متنوعی همانند حمام ترکی، رستوران، اسنک بار، سونا، مرکز اسپا و ماساژ استفاده کنند.

بوتیک هتل دِ استی نیشانتاشی - The Stay Nisantasi

به مسافرانی که به فضاهای دنج و مدرن برای اقامت در شهر استانبول علاقه دارند، پیشنهاد می کنیم حتما اقامت در بوتیک هتل دِ استی نیشانتاشی (The Stay Nisantasi) در منطقه لوکس نیشانتاشی شهر استانبول را تجربه کنند. این هتل به سبک مدرن در یک ملک کاملا خصوصی بنا شده است و هر آنچه که برای یک اقامت لوکس و راحت احتیاج است را در این هتل پنج ستاره برای مسافران مهیا نموده اند. تمامی اتاق های این هتل معماری ساده و در عین حال مینیمالی دارد تا احساس آرامش در فضا کاملا حکم فرما باشد و مسافران از اقامت در این مجموعه نهایت لذت را ببرند.

سوئیت های بزرگ این هتل پنج ستاره برای اقامت در سفرهای کاری و یا خانوادگی به شهر استانبول بسیار ایده آل است، در تمامی سوئیت های این بوتیک هتل که یکی از نوسازترین بوتیک هتل های استانبول است، لوازم تهیه چای و قهوه مهیا شده تا مسافران هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتند به راحتی نوشیدنی گرم و یا سرد خود را در سوئیت محل اقامتشان آماده نموده و نوش جان کنند.

بوتیک هتل ببک - Bebek Hotel

اگر در زمان اقامت در شهر استانبول دوست دارید، روز خود را با دیدن منظره آب های دریای سیاه و تنگه بسفر شروع کنید، بوتیک هتل ببک (Bebek Hotel) یکی از برترین بوتیک هتل های استانبول برای اقامت شما در زمان سفر به ترکیه محسوب می گردد. ساختمان این هتل پنج ستاره لوکس در واقع یک ساختمان و ملک شخصی قدیمی است که در سال 1950 در ساحل شهر استانبول ساخته شده و حدود ده سال پیش پس از یک بازسازی کامل به بوتیک هتل ببک تبدیل شده است.

این بوتیک هتل معماری کلاسیک خود را به خوبی حفظ نموده و فقط از امکانات مدرن هتلداری برای تجهیز فضای داخلی اتاق های این هتل استفاده نموده اند تا مسافران اقامت دلچسبی را در اتاق های این بوتیک هتل داشته باشند. مسافران بوتیک هتل ببک برای خوردن غذاهای دریایی می توانند به رستوران این هتل سر بزنند و از غذاهای خوشمزه دریایی موجود در منو رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و در زمان نوش جان کردن غذا از دیدن منظره دریا لذت ببرند.

بوتیک هتل سیرکچی منشن - Sirkeci Mansion Hotel

بوتیک هتل سیرکچی منشن (Sirkeci Mansion Hotel) به یکی از خانواده های ثروتمند شهر استانبول تعلق دارد و بیش از سه دهه از فعالیت این بوتیک در منطقه سیرکجی استانبول می گذرد به همین علت می توان این هتل را به عنوان یکی از قدیمی ترین بوتیک هتل های استانبول هم معرفی کرد که توانسته در طول سال ها اصالت معماری عثمانی را به خوبی حفظ کند و به یکی از برترین هتل های این شهر برای اقامت در منطقه اروپایی شهر استانبول تبدیل گردد.

این بوتیک هتل چهار ستاره به انواع امکانات رفاهی همانند استخر، مرکز اسپا، رستوران، کافه، لاندری و حمام ترکی برای راحتی مسافران مجهز است. موقعیت مکانی عالی و منظره چشم نواز اتاق های این بوتیک هتل را هم می توان به مزیت های اقامت در این مجموعه شیک و مجهز اضافه نمود.

بوتیک هتل واکو - Vakko Hotel & Residence

بوتیک هتل واکو (Vakko Hotel & Residence) یکی از برترین بوتیک هتل های استانبول در منطقه پر جنب و جوش نیشانتاشی است که فضایی راحت و مجهز برای اقامت مسافران خود مهیا نموده و به انواع امکانات رفاهی مدرن و لوکس برای اقامت راحت در شهر زیبای استانبول مجهز است. این بوتیک هتل حال و هوای هتل های کلاسیک کشور فرانسه را دارد و در منو رستوران این مجموعه هم می توان به خوبی نفوذ غذاهای فرانسوی را در کنار غذاهای اصیل ترکی مشاهده کرد. هتل در حال حاضر فقط 31 سوئیت برای پذیرایی از مسافران خود دارد و میهمانان معمولا از چند ماه قبل برای اقامت در این هتل اتاق رزرو می کنند.

سوالات متداول

1. برترین بوتیک هتل های استانبول کدام است؟

بوتیک هتل دِ استی نیشانتاشی (The Stay Nisantasi)، بوتیک هتل واکو (Vakko Hotel & Residence) و بوتیک هتل ببک (Bebek Hotel) جز برترین بوتیک هتل های استانبول هستند.

2. برترین بوتیک هتل های استانبول در محله بی اوغلو کدام است؟

بوتیک هتل ویت استانبول سوئیت (Witt Istanbul Suites)، بوتیک هتل بنک استانبول (The Bank Hotel Istanbul) و بوتیک هتل پرا پالاس (Pera Palace Hotel) جز هتل های این محله در شهر استانبول است.

3. برترین بوتیک هتل های استانبول در محله نیشانتاشی کدام است؟

بوتیک هتل دِ استی نیشانتاشی (The Stay Nisantasi) و بوتیک هتل واکو (Vakko Hotel & Residence) جز هتل های این محله هستند.

4. کدامیک از بوتیک هتل های استانبول استخر هم دارد؟

بوتیک هتل پرا پالاس پالاس و بوتیک هتل سیرکجی منشن جز بوتیک هتل های استخردار شهر استانبول محسوب می شوند.

5. آیا خرید تور مسافرتی به مقصد شهر استانبول از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، افرادی که قصد سفر به شهرهای مختلف کشور ترکیه را دارند برای خرید تور مسافرتی می توانند به سایت خبرنگاران مراجعه کنند و فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب تور مورد نظر خود را برای سفر به استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه از این سایت معتبر تهیه کنند، خرید انواع بلیط هواپیما به مقصد شهرهای مختلف کشور ترکیه هم از سایت خبرنگاران به صورت آنلاین امکان پذیر است.

جمع بندی

استانبول تنها شهر دو قاره ای دنیا است. این شهر به طرز شگفت انگیزی در دو قاره آسیا و اروپا واقع شده و این مهم به وسیله تنگه معروف بسفر به دست آمده است. بوتیک هتل ها در استانبول در واقع سبکی نو برای پذیرایی از میهمانان در این شهر محسوب می شوند که هر روز تعداد آنها در حال افزایش است و بسیاری از دنیاگردان اقامت در بوتیک هتل ها را به اقامت در هتل های معمولی ترجیح می دهند.

در این مقاله سعی کردیم برترین بوتیک هتل های استانبول را به شما معرفی کنیم تا در زمان سفر به این شهر انتخاب برای شما آسان باشد. برای رزرو هتل در شهر استانبول می توایند به قسمت رزرو هتل های خارجی سایت خبرنگاران مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید اتاق مورد نظر خود را در شهر استانبول رزرو کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2296

به "بوتیک هتل های استانبول: هدایت برای اقامت در جواهرهای کوچک و لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوتیک هتل های استانبول: هدایت برای اقامت در جواهرهای کوچک و لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید