خاتمه بازگشایی سردرباغ ملی و میدان مشق برای گردشگران

به گزارش مرد کوچک، ایسنا/ با اینکه بازسازی سردرباغ ملی و میدان مشق به انتها رسیده است ولی، هنوز خاتمه بازگشایی سردرباغ ملی و میدان مشق برای گردشگران تعیین نیست.

خاتمه بازگشایی سردرباغ ملی و میدان مشق برای گردشگران

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

داستان چیست؟

علی محمد سعادتی در خصوص انتها بازگشایی سردرباغ ملی و میدان مشق برای عموم مردم گفت: در حال حاضر شهروندان تهرانی می توانند در ساعات اداری از محدوده میدان مشق و سر در باغ ملی بازدید نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که چند سال قبل شهرداری تهران با صرف هزینه های میلیاردی نسبت به اصلاح میدان مشق اقدام نموده اما، چرا حالا شهروندان نمیتوانند از آن در ساعات مختلف استفاده نمایند؟ اظهار کرد: ساختمان های وزارت امور خارجه در محدوده میدان مشق قرار دارند و پس از حوادث مجلس، شورای امنیت کشورسطح امنیتی را در محدوده این وزارتخانه افزایش داده و مقررات سختگیرانه شده است.

سعادتی با بیان اینکه البته همکاری خوبی میان شهرداری و مجموعه های مستقر در میدان مشق اجرا شده، گفت: دانشگاه هنر، پست، بانک سپه، وزارت امور خارجه و... در این میدان مستقر هستند که انصافا همراهی خوبی با شهرداری دارند بگونه ای که در پاییز ماه رویداد پاییز برگ برگزار گردید و برنامه های متنوعی برای نوروز و ماه رمضان داشتیم که بدلیل شیوع کرونا و پرهیز از برگزاری اجتماعات لغو شد.

شهردار منطقه 12 با اشاره به تفاهم شهرداری و وزارت امورخارجه برای تبدیل میدان مشق به موزه گفت: انصافا وزارت امورخارجه علاقمند به رفتارهای فرهنگی و هنری است و در حال انتقال و ساماندهی بخش های اداری هستند تا فضا برای انجام کارهای فرهنگی باز گردد اما این مهم به مرور اتفاق خواهد افتاد و باید برای تبدیل شدن ساختمان های اطراف میدان مشق به موزه های مختلف کمی منتظر باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 909

به "خاتمه بازگشایی سردرباغ ملی و میدان مشق برای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه بازگشایی سردرباغ ملی و میدان مشق برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید