برگزاری دوره های آموزش گردشگری در زنجان

به گزارش مرد کوچک، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از برگزاری 10 دوره آموزشی برای توانمندسازی نیرو های گردشگری در زنجان اطلاع داد.

برگزاری دوره های آموزش گردشگری در زنجان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ، ارجمند مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان زنجان گفت: سال جاری با توجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در بخش جهانگردی، طرح توانمندسازی نیروی انسانی و فعالان حرفه ای بخش جهانگردی و نیرو های انسانی مرتبط با این بخش در استان زنجان به اجرا در آمد و به همین منظور 10 دوره مجازی برگزار خواهد شد که از شروع سال جاری تا به امروز دو دوره برگزار شده است.

او اجرای دوره های آموزشی توانمند سازی نیروی انسانی را رایگان مطرح کرد و گفت: این دوره های آموزشی به صورت رایگان در 100 ساعت با عناوین باز آموزی بلد های محلی، کاربرد شیوه های دیجیتالی در بازاریابی جهانگردی، باز آموزی راهنمایان ایران گردی و جهانگردی، ارکان جهانگردی سلامت و ... برگزار می گردد که در سرانجام دوره نیز گواهی نامه آموزشی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی مدون اداره کل استان زنجان با هماهنگی جوامع جهانگردی و ارگان های ذیربط برای برگزاری بهینه و کیفی دوره های توانمندسازی آموزشی گفت: هرچقدر نیروی انسانی شاغل در بخش جهانگردی از آموزش های لازم بهره مند شوند به همان میزان عملکرد و خدمات مطلوب تری ارائه نموده و مقدمات توسعه جهانگردی را فراهم می نماید.

او اضافه کرد: استفاده از نیروی انسانی ورزیده و مطلع یکی از راه چاره های اساسی برای جذب جهانگرد است که با ارائه خدمات مناسب و تأمین احتیاج ها و ایجاد رضایت می توان مدت ماندگاری و حضور مجدد آن ها را فراهم کرد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1133

به "برگزاری دوره های آموزش گردشگری در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های آموزش گردشگری در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید