برای بازگشت به شرایط ایده آل احتیاج به زمان دارم

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، مصطفی حسین خانی ملی پوش تیم کشتی آزاد کشورمان با بیان این مطلب اضافه نمود: تابستان سال گذشته عمل جراحی را بر روی مینیسک زانویم انجام دادم و چند ماه از میادین دور بودم.

برای بازگشت به شرایط ایده آل احتیاج به زمان دارم

وی ادامه داد: روزهای سختی را گذراندم تا بتوانم به روی تشک کشتی بازگردم اما خدا را شکر، با یک تمرین حدود دو ماهه دوباره به کورس قهرمانی بازگشتم.

حسین خانی توضیح داد: برای بازگشت به شرایط آرمانی و آمادگی کامل احتیاج به زمان دارم که با توجه به اینکه المپیک 2020 توکیو به تعویق افتاده، فرصت خوبی در اختیارم نهاده شد و تمام تلاشم را در این باره خواهم کرد.

دارنده مدال برنز دنیا در خصوص شرایط تمرینی اش گفت: در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران، اردوها برگزار نمی گردد و به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می دهم. البته کادر فنی در گروهی که در فضای مجازی ایجاد نموده است برنامه تمرینی را ارائه می دهد.

دارنده مدال طلای آسیا با تأکید بر اینکه در این شرایط سخت مردم حتما در خانه بمانند و موضوع را جدی بگیرند، توضیح داد: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا مسائل زیادی برای بعضی از خانواده ها به وجود آمده، چه از نظر معیشتی و چه از نظر درمانی، بعنوان عضوی از جامعه کشتی با اعلام شماره حساب در فضای مجازی سعی کردم بخشی از احتیاجهای آن ها را تأمین کنم و هنوز هم این کار ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 887

به "برای بازگشت به شرایط ایده آل احتیاج به زمان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازگشت به شرایط ایده آل احتیاج به زمان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید