بخش صنعت و معدن نیازمند نگاه اندیشمندانه است

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران/ایلام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت: بخش صنعت و معدن به عنوان مهم ترین موتور محرکه اقتصاد نیازمند نگاهی اندیشمندانه است.

بخش صنعت و معدن نیازمند نگاه اندیشمندانه است

اقبال اسماعیلی در پیامی اظهار کرد: روز ملی صنعت و معدن را که روز تجدید عهد و پیمان دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت و معدن است به همه تلاشگران، کارآفرینان، صنعتگران، تولیدکنندگان وکارکنان این عرصه تبریک می گویم و از تلاش ستودنی همه کسانی که استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند تقدیر و تشکر میکنم.

وی گفت: روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور یادآور شویم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام با بیان اینکه در راستای سیاست های تبیین شده در سال 98 مبنی بر تمرکز بر رونق تولید، رهبر معظم انقلاب امسال را سال جهش تولید نام گذاری کردند، شرح داد: این موضوعی سال هاست سیاست گذاران در کشور بر توسعه هر چه بیشتر آن تاکید و تمرکز کرده اند زیرا لازمه اصلی رونق و رشد اقتصادی در کشور رشد تولید است و تاکید مکرر ایشان بر این موضوع حاکی از اهمیت یک حرکت ملی همه جانبه در این راستا به ویژه در شرایط حساس اقتصادی کشور است.

اسماعیلی تاکید کرد: اختصاص این روز فرصت مناسبی است که به مهم ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود چرا که این بخش به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و در آمد سرانه نقش بسزایی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1058

به "بخش صنعت و معدن نیازمند نگاه اندیشمندانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش صنعت و معدن نیازمند نگاه اندیشمندانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید