امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش مرد کوچک، تهران (پانا) - مهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، امروز یکشنبه 30 خردادماه سرانجام می یابد.

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی

ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 از روز یکشنبه 23 خرداد ماه آغاز شده است و متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 همزمان با آغاز ثبت نام به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس نهاده شد.

زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 ساعت 24 امروز یکشنبه 30 خرداد انتها می یابد و متقاضیان ضروری است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه نمایند.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 آن دسته از رشته هایی که پذیرش آنها به صورت با آزمون است، در روز آدینه مورخ 22 مرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش تا به امروز بیش از 22 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1686

به "امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید