اعلام مشمولان جدید وام 400 میلیونی تومانی

به گزارش مرد کوچک، مدیرعامل بانک مسکن گفت: افرادی که تازه تصمیم به افتتاح حساب در طرح مسکن جوانان گرفتند مشمول افزایش سقف تسهیلات 400 میلیون تومانی هستند.

اعلام مشمولان جدید وام 400 میلیونی تومانی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، درباره جزئیات دستورالعمل افزایش سقف وام مسکن جوانان افزود: افرادی که می خواهند اقدام به افتتاح حساب مسکن جوانان نمایند می توانند از افزایش سقف تسهیلات بهره مند شوند.

وی ادامه داد: صاحبان حسابی که از گذشته افتتاح حساب داشتند براساس قرارداد و شرایط زمان افتتاح حساب تسهیلات به آن ها پرداخت می گردد و این افزایش شامل حال آنان نمی گردد.

شایان افزود: یکی از امتیاز های جدید این حساب، افزایش سن ساختمان است که سقف عمر ساختمان 25 سال در نظر گرفته شده است که تا پیش از این عمر ساختمان 20 سال بود.

وی با بیان اینکه نرخ تسهیلات 9 درصد و بازپرداخت این تسهیلات 20 ساله است گفت: تسهیلات به دارنده حساب پرداخت می گردد و والدین می توانند بعد از 5 سال به مبلغ 210 میلیون تومان تسهیلات با نرخ 9 درصد دریافت نمایند، اما واحد خریداری شده باید بنام صاحب حساب باشد.

وی افزود: افرادی که افتتاح حساب می نمایند برای دریافت حداقل تسهیلات سپرده گذاری 15 ساله، در سال نخست ماهانه مبلغ واریزی از 65 هزار تومان و در خاتمه سال پانزدهم به 247 هزار تومان می رسد و سالانه 10 درصد به مبلغ واریزی اضافه می گردد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: سقف پرداخت تسهیلات در شهر تهران 400 میلیون تومان، در شهر های عظیم (کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، قم، شیراز و کرمانشاه) 330 میلیون تومان و در سایر شهر ها 290 میلیون تومان است.

شایان افزود: سقف تسهیلات در سال پنجم در تهران، 210 میلیون تومان، شهر های عظیم 150 میلیون تومان و در سایر شهر ها 100 میلیون تومان است و در این حالت مبالغ واریزی ماهانه نیز افزایش خواهد یافت که در شهر تهران در سال اول به صورت ماهانه 610 هزار تومان است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1203

به "اعلام مشمولان جدید وام 400 میلیونی تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مشمولان جدید وام 400 میلیونی تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید