اعلام فهرست 226 لیتوگراف و چاپخانه دار برای دریافت زینک

به گزارش مرد کوچک، اسامی 226 لیتوگراف و چاپخانه دار فعال برای دریافت زینک دولتی در سامانه توزیع زینک به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده اند.

اعلام فهرست 226 لیتوگراف و چاپخانه دار برای دریافت زینک

احمد ابوالحسنی؛ رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفت وگو با خبرگزاری ایبنا، عنوان نمود: به دنبال واردات انبوه زینک دولتی به کشور و شروع تخصیص این کالا در میان ناشران و مطبوعات اتحادیه ما فهرستی از لیتوگرافان فعال و چاپخانه دارانی که لیتوگرافی دارند را آماده نموده ایم.

وی اضافه نمود: در این زمینه اسامی 200 لیتوگراف فعال و 26 چاپخانه ای که لیتوگرافی دارند به سامانه توزیع زینک معرفی شده اند.

ابوالحسنی با اشاره به روند این موضوع، شرح داد: ناشران پس از ورود به سامانه توزیع زینک می توانند نام لیتوگراف یا چاپخانه دار مورد نظر خود را انتخاب و پروسه را دنبال نمایند.

وی یادآور شد: در این زمینه اگر چاپخانه داری، لیتوگرافی دارد و نام مجموعه اش در این فهرست نیست می تواند با اتحادیه لیتوگرافان ارتباط بگیرد تا نام چاپخانه به این فهرست اضافه نموده گردد.

ابوالحسنی همچنین به دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره نمود و گفت: از وزیر خواستیم با توجه به حجم بالای واردات زینک به صورت موقت حدود 2 هزار ورق زینک به هر لیتوگراف یا چاپخانه ای که در این فهرست اعلام شده داده گردد تا مشکل کمبود این کالا به صورت موقت رفع گردد که در این زمینه قرار است تصمیم گیری گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 214

به "اعلام فهرست 226 لیتوگراف و چاپخانه دار برای دریافت زینک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام فهرست 226 لیتوگراف و چاپخانه دار برای دریافت زینک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید