ارائه بسته 6 وجهی در نخستین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه

به گزارش مرد کوچک، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ارائه بسته 6 وجهی در نخستین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه در هیئت دولت اطلاع داد.

ارائه بسته 6 وجهی در نخستین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اولین جلسه قرارگاه ملی اشتغال ویژه استان کرمانشاه به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور تشکیل شد، گفت : در این نشست بسته 6 وجهی شامل تأمین مالی طرح های در دست اجرا، خط اعتباری برای طرح های آینده، اجرای زیرساخت های مالی، سرمایه گذاری شرکت های بزرگ، صدور مجوزها، طرح موانع و مسائل و ارائه مشوق ها برای سرمایه گذاری در این استان خدمت رئیس جمهور ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست مدیران ارشد استان کرمانشاه ایجاد اشتغال است، اضافه نمود: بر اساس سند اشتغال کرمانشاه 46 هزار فرصت شغلی برای این استان پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه هماهنگی و برنامه ریزی ایجاد اشتغال رسالت اصلی کمیته های اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان ها است، عنوان نمود: با توجه به شرایط کنونی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه این وظیفه در شهرستان های تابعه این استان سنگین و خطیر است.

احمدی بر نظارت بر اشتغال های ایجادی به وسیله کمیته نظارت شهرستان ها تاکید نمود و گفت: به منظور راستی آزمایی شغل های ایجادی به چهار طریق شامل سامانه نظارت، ارتباط تلفنی، نظارت میدانی و نظارت به وسیله مراکز کاریابی نظارت صورت می گیرد .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2127

به "ارائه بسته 6 وجهی در نخستین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بسته 6 وجهی در نخستین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید