اجرای مانور بازگشایی مدارس شهرتهران درفضای حقیقی و مجازی درهفته اول شهریور

به گزارش مرد کوچک، درّی معاون آموزش متوسطه شهر تهران گفت: مانور بازگشایی در مدارس شهرتهران با مشارکت فعال مناطق درهفته اول شهریور اجرا می گردد.

اجرای مانور بازگشایی مدارس شهرتهران درفضای حقیقی و مجازی درهفته اول شهریور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، درّی معاون آموزش متوسطه اعلام نمود: دستورالعمل بازگشایی و آغاز سال تحصیلی با هدف هماهنگی تمامی عوامل سهیم و موثر در آغاز سال تحصیلی و تداوم جریان آموزش و یادگیری عمومی در سال تحصیلی 1400-1399 با اولویت پوشش تحصیلی افراد لازم التعلیم و دسترسی به آموزش با کیفیت حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان و ایجاد آرامش خانواده ها، تنوع بخشی به روش های آموزشی و تربیتی با تاکید بر آموزش مجازی، ارائه برنامه درسی و زمان آموزش مصوب و استفاده از خدمات و فناوری های بومی و امن ابلاغ شده است.

او در مورد اهمیت شبکه سازی، تعامل و نظارت عوامل و مفاهیم موثر اضافه کرد: هر سطحی از مدیریت (استان، منطقه و مدرسه) این قابلیت را دارد که با عوامل زیرمجموعه به طور مستمر ارتباط بگیرد و پیغام ها، توصیه ها و دستورالعمل های جدید با فوریت و در بستری قابل اعتماد منتقل و اطمینان حاصل شود که دریافت پیغام ها، بازخورد مناسب، اجرا و ارزیابی نتایج میسر خواهدبود.

معاون آموزش متوسطه پایتخت اظهار کرد: با همکاری مدیران، کارشناسان دوره های تحصیلی و معاونان آموزش متوسطه مناطق دانش آموزان بازمانده از آموزش های مجازی شهر تهران شناسایی و تدابیرلازم برای ارائه خدمات مناسب ازقبیل فراوری درسنامه، جزوه، بسته های یادگیری، ... ارائه خواهد شد.

همچنین اعضای شورا معاونان اداره کل به عنوان مشخص مناطق نوزده گانه با پایش مستمر و مداوم از فرایند آماده سازی به طور موثر پشتیبانی خواهند نمود.

باتوجه به تمهیدات انجام شده در ستاد بازگشایی مدارس شهرتهران و مناطق، در راستای اجرای هرچه بهتر پروژه بازگشایی 1400-139 مانور های برنامه ریزی شده به منظور تشخیص آمادگی مدارس برای بازگشایی درفضای حقیقی و مجازی از 1 تا 5 شهریور، برگزار می شود تا با مداخله موثر مسائل احصاء شده مرتفع شود.

درّی گفت:کیفیت راهبری و نظارت برعملکرد مرتبط با ستادبازگشایی مدارس (پروژه مهر 99) در شیوه نامه ارسالی ستاد و استان ها به مناطق هدف گذاری شده است و ارسال گزارش مستمر مناطق به استان و استان ها به دبیرخانه مرکزی و تشریح پیشرفت ها و موانع موجود و کوشش های انجام شده در برطرف مسائل بیانگر عملکرد کمیته های استانی و مناطق است و این مهم حداکثر تا 5 شهریور با دومرحله ارزیابی مدارس و تایید مناطق استمرار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1151

به "اجرای مانور بازگشایی مدارس شهرتهران درفضای حقیقی و مجازی درهفته اول شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مانور بازگشایی مدارس شهرتهران درفضای حقیقی و مجازی درهفته اول شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید